کد مطلب: 47071
 
استاد حوزه و دانشگاه فرق اسلامی زاهدان:
هدف انگلیسی ها از بازگشایی سفارت در ایران فتنه انگیزی است
استاد حوزه و دانشگاه فرق اسلامی زاهدان گفت: هدف انگلیسی ها از بازگشایی سفارت خانه و ورود به ایران از یک سو در دست گرفتن بازار داخلی ایران و از سوی دیگر دخالت های نابجا در مسائل کشور است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
 
مولوی عبدالغنی دهانی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه مبنی بر بازگشایی سفارت انگلیس در ایران اظهار داشت: انگلیس ها از قدیم الایام مشهور به انسان های مکار و حیله گر بوده اند و تفرقه اندازی در بین ملل و اقوام مختلف نیز سرلوحه کارشان بوده است از این رو بازگشایی سفارت کشوری که از ابتدای انقلاب تا کنون با نظام اسلامی کینه داشته قطعا مشکلاتی را در پی خواهد داشت.
وی افزود: هدف انگلیسی ها از بازگشایی سفارت خانه و ورود به ایران از یک سو در دست گرفتن بازار داخلی ایران و از سوی دیگر دخالت های نابجا در مسائل کشور است.
مدرس حوزه علمیه زاهدان گفت: از آنجایی که در نزدیکی زمان انتخابات قرار داریم ین افراد دخالت هایی از خود برای ایجاد تفرقه در کشور بوجود خواهند آورد، لذا نیاز است مسئولین کشور با تدبیر خاصی پیش بروند و مسائل را سنجیده مورد ارزیابی قرار دهند.
مولوی دهانی بیان کرد: توجه به دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه گام موثری است که مسئولین نظام می توانند با تکیه برآن مانع دخالت های نابجای بیگانگان در امور داخلی کشور شوند.
استاد حوزه و دانشگاه فرق اسلامی زاهدان در پایان با اشاره به اینکه حضور انگلیس و سفارت خانه آنها در ایران، بعد از توافق1+5 تصمیمی عجولانه بود که تعجب همگان را برانگیخت، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی های خود، مکر و توطئه آمریکا و انگلیس را برای جهان اسلام مطرح کردند، لذا مسئولین باید در خط و مش رهبری گام بر دارند تامسائل کشور ایران را با موفقیت بررسی کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark