کد مطلب: 40222
 
صدا و سیما باید در مسابقات لیگ برتر حضور پررنگی داشته باشد
سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت : صدا و سیما باید در پوشش خبری و حمایت از تنها نماینده استان در لیگ برتر حضور بهتری داشته باشد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۱
 
جبار قوچان نژآد
جبار قوجان نژاد در حاشیه دیدار تیمهای شهرداری زاهدان و پیکان تهران در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : رسانه و تماشاچی دو محور اساسی هر تیم برای بازی بهتر است خصوصاً صداسیما باید پای کار باشد و از تیم استان خود بیشتر حمایت کند و در این دیدار تنها چیزی که جای تاسف داشت عدم حضور صدا سیما جهت پخش زنده این رقابت مهم بود.


وی گفت : تیم والیبال شهرداری زاهدان نماینده استان سیستان و بلوچستان است و تنها متعلق به شهرداری نیست و همه مسئولین وظیفه دارند بخاطر مردم این استان هم که شده از این تیم حمایت کنند.

وی افزود : سالن ورزشی استانداری زاهدان از نظر گنجایش تماشاچی ظرفیت محدودی دارد و حمایت تماشاچی از تیم قطع شده است و با شناختی که من از این مردم دارم اگر سال 10 هزار نفری هم داشته باز هم سالن از تماشاچی مملو می شود و حتی مردم در منازل خود هم بعلت نبود پخش زنده از دیدن این بازی محروم هستند.

قوچان نژاد در مورد باری اول تیم شهرداری زاهدان گفت : تیم پیکان تیمی پر ستاره و از از مهره های ارزشمندی برخوردار است و تیم ما از نظر کار گروهی مقابل این تیم خوب ظاهر شد.

وی گفت :به علت پاره ای از مشکلات تیم ما دیر جمع شد اما تا نیم فصل این تیم به امادگی خوبی خواهد رسید.

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان افزود : بچه های تیم زاهدان انگیزه خیلی بالایی دارند و ما به حرفه ای گری تیم پیکان بازی را واگذار کردیم و ما نباید از بازی خوب مغرور شویم و همچنین از بازیهای ضعیف هم مایوس نباید شد زیرا تنها این بازی نیست .

قوچان نژاد در انتها قول داد: با تمام مشکلات پیش رو  تیم شهرداری زاهدان را در لیگ برتر نگه می دارم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark