کد مطلب: 59772
 
مدرس حوزه های علمیه اهل سنت زاهدان مطرح کرد؛
انتخاب اصلح گره گشای مشکلات اقتصادی کشور/حضور پرشور مردم، سم پراکنی بوقچی های رسانه ای دشمن را خنثی می کند
مولوی عبدالغنی دهانی گفت:حضور پرشور مردم، تمام توطئه های دشمنان و سم پراکنی وقچی های رسانه ای آنان را خنثی می کند.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۰
 
مولوی عبدالغنی دهانی مدرس حوزه های علمیه اهل سنت زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: انتخابات باعث مصونیت نظام است و حضور هر چه پرشورتر مردم موجب افزایش اقتدار و عزت کشور در عرصه بین المللی خواهد شد.

وی افزود: مردم باید کاندیدایی که از سوی شورای نگهبان تایید می شوند را به طور دقیق شناخته و به کسی رای دهند که درد اقشار ضعیف و متوسط جامعه را درک و لمس کند و از بطن اجتماع باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید فردی را انتخاب کنند که مومن، متدین و ولایتمدار بوده و نگاه و امیدش به جای غرب و خارج از کشور به پتانسیل داخلی و نسل جوان باشد و  راه حل مشکل را در درون کشور جستجو کند.

دهانی تاکید کرد: حضور پرشور مردم و انتخاب فردی اصلح که بتواند کشور را از این بحران اقتصادی نجات دهد و رفاه و آسایش مردم را در نظر گرفته و در روابط بین الملل قدرتمند باشد بسیارحائز اهمیت است.

وی اذعان کرد: علما و بزرگان ممکن است افراد را در انتخاب شایسته راهنمایی کنند اما مردم باید شعور و درک سیاسی خود را افزایش داده و اجازه ندهند دیگران برای آنها تصمیم بگیرند و بدانند به چه فردی رای دهند و با آگاهی و شناخت کامل پای صندوق رای بروند.

دهانی ادامه داد: اقتدار کشور ما به پشتوانه مردم است و دشمنان این استقلال، عزت و وحدت را برنمی تابند و با دسیسه های مختلف به دنبال کمرنگ کردن انتخابات و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند اما حضور پرشور مردم، تمام توطئه های دشمنان و سم پراکنی بوقچی های رسانه ای آنان را خنثی می کند.
Share/Save/Bookmark