کد مطلب: 56982
 
نگاه ویژه رهبری به سیستان و بلوچستان
نماینده جدید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به این استان دارد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۶
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، در مراسم تجلیل و تکریم مردم سیستان و بلوچستان از زحمات 18 ساله آیت الله سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان که صبح امروز با حضور گستره مردم و جمع کثیری از مسئولین استانی و شهرستانی در مصلی مرکز استان برگزار شد، با بیان اینکه متن حکم مقام معظم رهبری نکات مهمی دارد که باید با دقت مد نظر قرار گیرند، افزود: آنچه ما از

آیت‌الله سلیمانی شنیدیم مردم‌ داری و خطابه های خوب و خدمتگزاری ایشان به مردم سیستان و بلوچستان بود که امیدواریم در آینده نیز از تجربیات و حضور گرم شان استفاده کنیم و درخواست داریم تا رفت و آمدشان به استان ادامه دار باشد.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: ایشان بارها نسبت به اهمیت سیستان و بلوچستان تاکید داشته و فرموده‌اند که در اهمیت این استان همین بس که اولین ماموریتی که امام خمینی رحمت الله به من دادند، مأموریت در این استان بود.

وی در ادامه با اشاره به سابقه سکونت 3 ساله و تردد 5 ساله خود به سیستان و بلوچستان، گفت: خاطرات خوش روزهای حضورم دوباره برای من زنده شد و خداوند را شاکرم که بار دیگر به من توفیق داد تا به این استان سفر کنم.

وی ادامه داد: بنده 40 سال در حوزه علمیه مشهد به تدریس علوم پژوهشی و تعلیمی مشغول بودم و زمانی که رهبری این موضوع را اعلام کردند و نظر ایشان در این تعلق گرفت که در سیستان و بلوچستان خدمتگزاری کنم، اطاعت امر کردم .

وی ادامه داد: از حسن نظر و اعتماد مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند درخواست توفیق خدمت دارم و امیدوارم لایق این اعتماد باشم.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: اگرچه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی خدمات فراوانی به مردم این مرز و بوم ارائه شده، اما تا رسیدن به جایگاه شایسته و آنچه در نگاه بلند مقام معظم رهبری برای این استان است فاصله داریم، براین اساس می طلبد خدمتگزاران و مسئولان استان با تلاش بیشتر و مردم با همدلی، همفکری و همکاری در جهت توسعه استان گام بردارند.

حجت الاسلام محامی با اشاره به اینکه جذب و تکریم علمای دین و برجستگان علمی و دانشگاهی استان جزو تأکیدات رهبری است تاکید کرد: فرهیختگان و خصوصاً جوانان در جهت رشد اشتغال و توسعه استان دست در دست هم تلاش کنند تا مسیر شکوفایی سیستان و بلوچستان را بیش از پیش هموار کنیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark