کد مطلب: 41582
 
ماموریت لاریجانی به کمیسیون اقتصادی برای بررسی قیمت جدید نان
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این کمیسیون طبق دستور رئیس مجلس قرار است با حضور وزارت جهاد کشاورزی، مسئولان سازمان غله کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت به موضوع قیمت جدید نان رسیدگی کند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۷
ماموریت لاریجانی به کمیسیون اقتصادی برای بررسی قیمت جدید نان
 
به گزارش زاهدانه ، "محسن صرامی‌فروشانی" عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از ماموریت رئیس مجلس شورای اسلامی برای کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: کمیسیون اقتصادی طبق این دستور قرار است در هفته جاری میزبان وزارت جهاد کشاورزی، مسئولان سازمان غله کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت متولیان قیمت جدید نان باشد.

نماینده خمینی‌شهر اظهار داشت: دولت قیمت آرد را 30 درصد افزایش داده و اکنون با گران فروشی غله‌فروشان به نانواها در کمیسیون مخالف هستیم و در این جلسه بررسی خواهیم کرد که با چه استدلالی دولت نان را گران کرده‌ است و اگر افزایش قیمت نان طبق مصوبه دولت انجام شود باید به نفع کارگران نانوایی باشد که اکنون این امر میسر نشده است.

وی در ادامه افزود: نان‌های فانتزی، نانوایی خانگی و خشکه‌پزی در سبد حمایت از مشاغل خانگی قرار می‌گیرند و اکنون قرار است به آنها آرد با قیمت آزاد داده شود که این موضوع بیشترین رانت را در وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیریت‌های خرد و کلان بوجود می‌آورد که با آن مخالف هستیم.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark