کد مطلب: 42662
 
برگزاری جلسات مشترک مجلس و دولت با محوریت بودجه 94
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از برگزاری جلسات مشترک مجلس و دولت با محوریت بررسی بودجه سال 94 در روزهای آینده خبر داد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۶
برگزاری جلسات مشترک مجلس و دولت با محوریت بودجه 94
 
به گزارش زاهدانه ، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد درباره برگزاری جلسات دولت و مجلس با محوریت بودجه 94 گفت: قطعا جلساتی را مبنی بر بررسی بودجه 94 با مسئولین دولت خواهیم داشت.

وی افزود: موضوع برگزاری حبلسات مشترک دولت و مجلس مبنی بر بررسی بودجه 94 در فراکسیون رهروان ولایت مجلس مطرح شده و حتی در این زمینه کاظم جلالی قرار است هماهنگی‌هایی را با مسئولین دولت داشته باشد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس بیان داشت: تلاش می‌کنیم تا با همفکری مجلس و دولت بتوانیم بودجه مناسبی را برای سال 94 در نظر بگیریم.

نعمتی در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در بودجه سال 94 مغایرتی با اقتصاد مقاومتی احساس می‌شود یا خیر بیان داشت: تمام تلاش خود را به خدمت می‌گیریم تا بودجه سال 94 با اهداف اقتصاد مقاومتی هم راستا شود که امیدواریم بتوانیم بودجه‌ای تورمی که بعضا در سال‌های اخیر از آن رنج برده‌ایم را کاهش دهیم.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در حال حاضر وجود دارد ضروری است همفکری در خصوص بررسی بودجه 94 بین مجلس و دولت ایجاد شود تا بتوانیم از این اتفاق بزرگ بهره ببریم.

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دنبال برگزاری جلسه مجلس با دولت در جهت بررسی بودجه سال 94 هستیم که امیدواریم توفیقات این امر بودجه سالیانه کشور را در مسیر صحیحی قرار دهد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark