کد مطلب: 59862
 
افتخاری دیگر از ووشوکاران سیستان و بلوچستان/هیئت ووشو در کشور سوم شد
رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان گفت: این هیئت برای اولین بار در رتبه بندی فدراسیون ووشو موفق به کسب عنوان سوم شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۳
 
به گزارش زاهدنیوز،عباس شیبک، رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: سیستان و بلوچستان در رتبه بندی سال ۱۳۹۹ فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران با امتیاز ۷۸۴ در رتبه سوم هیئت های کشور قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: ووشو سیستان و بلوچستان نسبت به سایر استان ها از نظر شروع کاری و فنی شاید جوانتر بوده، ولی با تلاش شبانه روزی کادر فنی  و اعضای هیئت، توانست پس از اصفهان و مازندران در جایگاه سوم هیئتی قرار بگیرد که یک افتخار بزرگ برای این خطه محسوب می شود.  
 
به گفته شیبک، این رتبه بندی بر اساس فعالیت قهرمانی، همگانی و گسترش رشته ووشو  در بخش  آقایان و بانوان و همچنین قهرمانی و جایگاه بین المللی استان در صورت گرفت.  
 
وی خاطرنشان کرد: ووشو سیستان وبلوچستان تاکنون توانسته افتخارات زیادی در سطوح ملی و بین المللی کسب کند که از جمله آن می توان به میزبانی مسابقات ووشو غرب آسیا در سال ۲۰۱۵ با حضور ۱۲ کشور، کسب  مقام های اول تا سوم توسط ورزشکاران استان در قالب تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی و حضور زینب عباسی  تنها داور بین المللی زن در میادین جهانی آسیایی اشاره کرد.

شیبک از همکاری افرادی که طی این سال ها در موفقیت این هیئت و کسب این مقام ارزشمند همکاری داشته انداز جمله رئیس فدراسیون ووشو و همکارانش در اداره کل ورزش و جوانان تقدیر کرد و گفت: مساعدت اصحاب رسانه کسانی که بدون بغض و کینه و ترس اخبار موفقیت های هیئت ووشو را به گوش مردم رساندند نیز جای قدردانی دارد.
 
گفتنی است؛ حضور عباس شیبک به عنوان مربی تیم ملی جوانان ایران، سرمربی تیم ملی سریلانکا، مربی عراق و تیم ملی دانشجویان، عضویت در کمیته فنی فدراسیون، ریاست کمیته فرهنگی فدراسیون ووشو و  کمیته فرهنگی کوراش کشور از دیگر افتخارات این هیئت محسوب می شود.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark