کد مطلب: 49412
 
بازار مسگرها و نعره های فتنه انگیز!!!
سردسته لیست انتخابات خبرگان رهبری که مورد حمایت B.B.C قرار گرفته،و گوساله سامری را آشکار میکند و مردم را به سوی جریان اشرافیت دعوت و خواستار شورائی شدن رهبری می شود، تا کشورمان را همانند؛ عراق و سوریه در بحرانهای منطقه ای گرفتار نماید!
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۵
 
به گزارش زاهدانه به نقل از وزنه سیاسی ؛هر چه به روز انتخابات 7 اسفند 94 نزدیکتر می شویم، بازار سخنان بی عمل که گویندگانش، توان و قدرت عملی کردن سخنان نادرست و غیرن قانونی خود را ندارند، گرمتر و گسترده تر می شود.


محمد رضا عارف، رفع حصر عزیزان خوارجش را که در فتنه سال 88 کشور را به آشوب کشیده و در مقابل قانون و ولایت ایستادند را ناجوانمردانه بر زبان جاری می کند! 

 
IMG20524197
رئیس جمهورمان جناب حسن روحانی، با پول و امکانت بیت المال آنهم بصورت نامشروع، میتینگهای انتخاباتی برای تصرف مجلس و تضمین ریاست جمهوری آینده خود برگزار می کند، تا کدخدا(آمریکا) و غرب را راضی نماید!


غلامحسین کرباسجی، این فرد متخلف و گردن کلفت اقتصادی-سیاسی، بعنوان رئیس ستاد انتخابات اصلاح طلبان آمریکائی-اشرافی برگزیده میشود!ه

سردسته لیست انتخابات خبرگان رهبری که مورد حمایت B.B.C قرار گرفته،و گوساله سامری را آشکار میکند و مردم را به سوی جریان اشرافیت دعوت و خواستار شورائی شدن رهبری می شود، تا کشورمان را همانند؛ عراق و سوریه در بحرانهای منطقه ای گرفتار نماید!
1440397264-151641-4


ملت فهیم و با بصیرت ایران، از ساکتین و همراهان فتنه سال 88 سخنانی غیر از این انتظار ندارند، اما مردم تعجب می کنند، که چرا هاشمی رفسنجانی که فتنه سال 88 را راهبری کرده و آتش فتنه سال 94 را با حمله به شورای محترم نگهبان کلید زده، در لیست انتخاباتی جامعه روحانیت مبارز تهران قرار گرفته؟! ملت انقلابی ایران می بینند که مراجع عظام تقلید، وزیر ارشاد غیر انقلابی و نامطلوب حناب روحانی را به حضور نمی پذیرند، اما متعجب اند، که چرا نام حسن روحانی برای انتخابات خبرگان رهبری در لیست جامعه مدرسین حوزه مقدس علمیه قم قرار گرفته؟! و اگر مصلحتی وجود دارد، پس ملت گله و تعجبی نخواهند داشت.ن

البته جناب آقای عارف فکر می کرده که سخن جدیدی برای کاسه گدائی رأی خود بر زبان آورده و این کاسه می تواند معجره نماید، باید به ایشان گفت؛ که قبل از شما افراد مختلفی در جایگاهای متعدد چنین سخنانی را بر زبان آورده اند، اما در مقام عمل کوچکتر از آن بوده اند که بر خلاف قانون و مقرارات کشور، بتوانند به سخنان ضد انقلابی خود جامه عمل بپوشند! ولذا اگر جناب عارف تاکنون به این باور نرسیده، پس به سخنان تبلیغی جناب روحانی در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نگاهی از سر تدبر و تفکر بیندازد، آنگاه متوجه خواهد شد، که این سخنان هنجارشکن در حد و اندازه فرد کوچکی همانند عارف و امثالهم نیست!

n00003845-t

پس؛ این جماعت لیبرال غربگرا، که خوی اشرافیت دارند، باید در مقابل قانون و نظام اسلامی تمکین نمایند و گرنه همانند 9 دی سال 88 بار دیگر ملت آنان را مجبور می کنند تا به سوراخهای محفلی خود پناه برند!
انتهای پیام /


Share/Save/Bookmark