کد مطلب: 57297
 
با هدف حمایت از تولید کالای ایرانی؛
اهدای جهیزیه به زوج های جوان سیستان و بلوچستانی آغاز شد
۵۳ سری جهیزیه با مشارکت مساجد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از امروز و به مدت دو روز در بین زوج های جوان نیازمند استان در حال توزیع شدن می باشد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۷
 
به گزارش زاهدنیوز، مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در مراسم نمادینی اهداء 53 جهیزیه به زوج های نیازمند استان که با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی، زوج های جوان، روحانیون و غیره در سالن خانه معلم زاهدان برگزار شد، افزود: این طرح با محوریت مسجد، مردم و خیران اجرا شده که در قالب آن، کارهای اجتمایی با فعالیت های دینی پیوند می خورد البته در کنار آنها، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، تبلیغات اسلامی نیز در این کار سهیم بوده اند.

حجت الاسلام عیسی بزمانی، افزود: شناساندن مساجد به عنوان محل پیگیری مسائل و موضوعات اجتماعی به مثل سنوات گذشته با محوریت امام مساجد در رویکرد جدید ابلاغی از سازمان تبلیغات اسلامی کشور در حال پیگیری می باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یکی از اهداف این طرح را حمایت از تولید کالای داخلی عنوان کرد و افزود: در این طرح قرار است طوری برنامه ریزی و عمل شود که انواع و اقسام خدمات به جامعه هدف، از طریق مساجد دنبال شود.

وی خاطر نشان کرد: در قالب این طرح به حمایت از تولید داخل تاکید شده و بر همین اساس، تمامی 12 قلم کالای تامین شده برای زوج های جوان از تولید داخل می باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز طی سخنانی ضمن تاکید بر وجود فرصت برای هدایت و جذب منابع عمومی و غیر دولتی، تاکید کرد: متاسفانه یک سازماندهی و نظام هدفمند برای جمع آوری کمک های خیرین، مردم و خیریه ها وجود ندارد که باید این روند تغییر پیدا کند.

علی زینی وند، تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رفع محرومیت ها وکمبودها را از وظایف اصلی خود می داند که یکی از نقاط مورد توجه، سیستان و بلوچستان می باشد امادولت به تنهایی نمی تواند از عهده همه این محرومیت ها و کمبودها بر بیاید و در این راستا نیازمند همکاری، مشارکت مردم، سازمان های مردم نهاد، انجمن های مردمی و غیره می باشیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark