کد مطلب: 58827
 
در مراسم جشن عاطفه مطرح شد؛
فرهنگ نوع دوستی باید در نسل جدید نهادینه شود/کمک ۵۲ میلیارد ریالی مردم سیستان و بلوچستان به دانش آموزان بی بضاعت
حمیدرضا رخشانی گفت: احسان و نیکوکاری باید در جامعه و بین نسل جدید رونق پیدا کند چرا که اگر این فرهنگ ارتقا یابد، دانش آموزان در آینده به خیران بزرگ جامعه تبدیل می شوند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۴
 
به گزارش زاهدنیوز، حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در مراسم جشن عاطفه ها در مدرسه شهدای بانک ملت زاهدان، بیان کرد: فلسفه برگزاری جشن عاطفه، نهادینه سازی و ترویج فرهنگ نوع دوستی، هم زیستی و مشارکت در بین دانش آموزان است تا از این طریق در آینده به خیرانی بزرگ تبدیل شوند.

وی افزود: احسان و نیکوکاری باید در جامعه و بین نسل جدید رونق پیدا کند چرا که اگر این فرهنگ ارتقا یابد، دانش آموزان در آینده به خیران بزرگ جامعه تبدیل می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت فعالیت خیران در رفع محرومیت های این استان، خاطر نشان کرد: ۱۲۰ مجموعه خیریه دور هم آمده اند تا برای رفع نیازمندی های سیستان و بلوچستان تلاش کنند.

کمک ۵۲ میلیارد ریالی مردم سیستان و بلوچستان در جشن عاطفه ها 
عبادی مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این مراسم، گفت: سال گذشته ۵۲ میلیارد ریال در جشن عاطفه ها در سیستان و بلوچستان جمع آوری شد  که  ۱۰۸ میلیون تومان از این مبلغ در مدارس بوده و امسال تاکنون مبلغ 25 میلیارد ریال جمع آوری شده است.

وی عنوان کرد:با توجه به شیوع بیماری کرونا و  برگزرای کلاس های مجازی، ۵۰ هزار تبلت در حال خریداری است که سهم استان ما نیز تخصیص داده می شود، برای اهدای تبلت، اولویت با خانواده هایی است که ۳ فرزند دانش آموز به بالا دارند و تحت پوشش کمیته امداد هستند تا حداقل در هر خانه یک تبلت دانش آموزی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark