کد مطلب: 53327
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان مطرح کرد
فتنه 88زنگ بیدارباش در مقابل خطرها/نسل سوم انقلاب حماسه سازان 9 دی
مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نسل سوم انقلاب حماسه سازان 9دیماه هستند، گفت: فتنه 88زنگ بیدار باش در مقابل خطرها بود.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۰۰
 
به گزارش زاهدانه، حجت الاسلام اسماعیل تدینی در همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت که در محل تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، با اشاره به اینکه حماسه 9دی برگ زرین در تاریخ انقلاب است اظهار داشت: در این روز مردم بصیر و بیدار ایران اعلام کردند پای نظام و ولایت ایستاده و به ارزشها و مقدسات دینی و انقلابی پایبند هستند.
وی با بیان اینکه در 9دی سال88 استکبار جهانی تو دهنی محکمی از ملت ایران خورد، گفت: وقتی بصیرت سیاسی باشد انسان می تواند محیط پیرامون خود و محیط های دور و نزدیک را بشناسد.
وی در تکمیل مطلب فوق با اشاره به فرامین رهبری در خصوص بصیرت سیاسی ادامه داد: "وقتی بصیرت نباشد انسان مجذوب یک چیزی می شود که واقعاً جاذبه ای ندارد؛ یک عده ای مجذوب آمریکا هستند، اما این مجذوبیت، مجذوبیت دروغین است؛ هیچ جاذیه ای ندارد".
این مسئول در ادامه به روشنگری جریان فتنه 88از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و افزود:" در یک کشور فتنه گرانی پیدا می شود که برای جاه طلبی خودشان، برای دست یافتن به قدرت، برای رسیدن به اهدافی که به صورت آرزو در وجود خودشان متراکم و انباشته کردند، حاضر می شوند برای مصلحت یک کشور، به حقانیت یک راه پشت کنند و لگد بزنند".
وی در ادامه با بیان اینکه در فتنه88عده ای اشتباه کردند، گفت: اشتباه این افراد از بی بصیرتی آنها شکل می گیرد.
وی با اشاره به فرامین رهبری مبنی بر اینکه در مسئله انتخابات و غیر انتخابات همه باید تسلیم رای قانون باشند، بیان کرد: آن حواشی که در سال88پبش آمد-که برای کشور ضرر داشت و ضایعه آفرین بود همه از همین ناشی شد که کسانی نخواستند به قانون تمکین کنند؛ نخواستند به رای مردم تمکین کنند.
حجت الاسلام تدینی با بیان اینکه بزرگترین جرم فتنه سال88زیر سوال بردن اصل انتخابات بود، ادامه داد: عده ای برای هوای نفسانی یا هدف ها خلاف سیاسی از قانون تخلف کردند که این مهم هم به خودشان، هم به ملت و هم به کشور صدمه زد.
وی با اشاره به فرامین رهبری مبنی براینکه فتنه سال88 کشور را واکسینه کرد گفت: این فتنه مردم را بر ضد میکروب های سیاسی و اجتماعی که می تواند اثر بگذارد، مجهز کرد؛ بصیرت مردم را بیشتر کرد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در ادامه بیداری و بصیرت مردم را راز ماندگاری 9دی عنوان کرد و گفت: 9دی برهم زننده محاسبات و برنامه ریزیهای دشمن است.
وی بیداری و بصیرت مردم را راز ماندگاری 9دی عنوان کرد و گفت: 9دی برهم زننده محاسبات و برنامه ریزیهای دشمن است.
Share/Save/Bookmark