کد مطلب: 54137
 
فرماندار زاهدان؛
انقلاب اسلامی معجزه ای به دست امام برای امیدبخشی مستضعفان بود
فرماندار زاهدان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از جنس نور، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲
 
به گزارش زاهدانه، مجتبی خانجانی صبح امروز در مراسم جشن انقلاب که در هنرستان فنی دخترانه نمونه دولتی كوثر برگزار شد با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اظهار داشت: تاثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و بر آشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غیرمسلمان در بسیاری از کشورهای تحت سلطه استعمار، گواه روشنی بر این مدعاست؛ زیرا در کمتر مقطعی از تاریخ، شاهد پیروزی و تاثیرگذاری قاطع جنبشی صرفا مردمی بوده ایم.


وی در جمع دانش آموزان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب و فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از جنس نور، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

فرماندار زاهدان ادامه داد: اکنون که در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و هم چنین، درموقعیت حساس و سرنوشت سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، مسئولیت ما ایجاب می کند تا واقعیت ها، ریشه ها و آثار گوناگون انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بشناسیم تا بتوانیم با برنامه ریزی حساب شده ارکان انقلاب را تثبیت کنیم.


گفتنی است در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر جشنواره غذایی تجلیل شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark