کد مطلب: 60437
 
به مناسبت شهادت امام رضا(ع) انجام شد؛
نذر خون خادمیاران رضوی سیستان و بلوچستان در سالروز شهادت امام رئوف
خادمیاران رضوی شهرستان زاهدان در سالروز شهادت امام رضا(ع) برای کمک به بیماران، خون خود را اهداء کردند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۳
 
محمد ستوده مسئول کانون خدمت تعلیم و تربیت خادمیاران سیستان و بلوچستان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: خادمیاران رضوی کانون خدمت تخصصی تعلیم و تربیت و دبیر خانه خادمیاران استان در راستای شعار «همه خادم الرضاییم، نجات انسان رسم مسلمانی» با شرکت در پویش نذر خون در یک اقدام هماهنگ مقداری از خون خود را اهدا کردند.

وی افزود: حدود دو سال از ورود کرونا به کشور می‌گذرد و بیماران هموفیلی و تالاسمی استان هم به تزریق دائمی فرآورده های خونی نیاز دارند و زندگی آنها به این فراورده ها وابسته است. بنابراین همزمان با شب شهادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع)خادمیاران کانون تخصصی تعلیم و تربیت سیستان و بلوچستان با مراجعه به پایگاه انتقال خون زاهدان، خون خود را جهت درمان بیماران نیازمند اهدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به گفته رئیس سازمان انتقال خون استان مصرف فراورده‌های خونی هیچ تغییری نکرده، حوادث و سوانح نیز به قوت خود باقی است، بیماران هموفیلی و تالاسمی هم به تزریق دائمی فرآورده های خونی نیاز دارند و زندگی آنها به این فراورده ها وابسته است بنابراین شایسته است همشهریان عزیز با مراجعه به این مراکز نسبت به اهدای خون خود اقدام نمایند.

مسؤل کانون خدمت تعلیم و تربیت خادمیاران سیستان و بلوچستان تاکید کرد: طرح نذر خون در شب بیست و نهم ماه صفر در پایگاه انتقال خون زاهدان اجرا شد و امیدواریم این عمل خداپسندانه بخشی از مشکلات بیماران نیازمند استان را برطرف کند.

انتهای پیام/


Share/Save/Bookmark