کد مطلب: 27939
 
چوب لباسی مخصوص روزهای بارانی +عکس
در گذشته چوب لباس های تنها برای آویزان کردن لباس به کار می رفتند اما این روزها با پیشرفت های بسیاری که در عرصه تکنولوژی به وجود آمده است بسیاری از چوب لباسی ها کارهای مختلف مانند میکروب کشی را نیز انجام می دهند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۵۱
پاییز فصلی است که به هوای آن نمی توان اعتماد کرد زیرا روزی بارانی و فردای آن آفتابی می شود از این رو همیشه باید راهکارهای مواجه با این هوای نامعلوم را در ذهن داشته باشید. با توجه به این هوای عجیب، لباس خشک کردن در این فصل بسیار سخت می شود.

"های کونگ لی" طراحی چینی است که چندی پیش از یک چوب لباسی مخصوص فصل پاییز و زمستان رونمایی کرد. این چوب لباسی به شما کمک می کند تا در هوای بارانی که محلی برای پهن کردن لباس ها ندارید، لباس ها را در خانه خشک کنید.


"Wave Dry"  نام این چوب لباسی است که می توان آن را در گوشه ای از خانه نصب کنید و در زمان های مناسب از آن به عنوان یک خشک کن استفاده نمایید. این وسیله با استفاده از اشعه یو وی لباس ها را خشک می کند و درهمان زمان میکروب های آن را از بین می برد.

این چوب لباسی را می توان به پنجره نصب کرد تا انرژی خورشید را دریافت کند و نیازی به استفاده از برق شهری نداشته باشد. در نمونه هایی از این وسیله، هوای گرم خارج شده از آن میتواند لباس ها را در حد متوسط اتو بکشد. این ایده در دست پردازش توسط متخصصین است و احتمال دارد تا چند سال دیگر وارد بازار شود.

Share/Save/Bookmark