کد مطلب: 39639
 
هشدار نماینده سیستان به مسئولین جهت تامین امنیت
سید باقر حسینی در خصوص بحث شهادت معلمان سیستانی در بلوچستان ، به مسئولان هشدار داد.
تاریخ انتشار : جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۸
هشدار نماینده سیستان به مسئولین جهت تامین امنیت
 
به گزارش زاهدانه به نقل از  شاهد فردا سید باقر حسینی نماینده سیستان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در میان خیل عظیمی از تشیع کنندگان پیکر پاک و مطهر شهید رضا سرگزی در گلزار شهدای شهرستان زابل از مظلومیت فرزندان غیرتمند و ولایتمدار سیستان گفت ،

حسینی در خصوص بحث شهادت معلمان سیستانی در بلوچستان ، ضمن هشدار به مسئولان اینگونه گفت :

جناب آقای هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان ، آقای نخعی مدیرکل آموزش و پرورش استان ،شما موظف به خدمت به مردمی هستید که در طول تاریخ مظلوم بوده اند ، جرم ما ولایتمداری ماست ، کجایند آنهایی که بدنبال سهم خواهی هستند ، آنهایی که مدعی اند ، حقی دارند ، همانهایی که بچه های ما را در این سالها شهید کرده اند ،

جرم ما اینست که در مقابل اشرار و قاچاقچیان و گروهکهای تکفیری ایستاده ایم ، اگر امنیت در این کشور برقرار است به برکت خون شهدای ما بوده ، از مسئولان نظام و ائمه جمعه سراسر کشور اعم از شیعه و سنی این انتظار را داریم ، همانطور که مساله شوم اسیدپاشی اصفهان را در تریبونهای خود محکوم کردند ، شهادت مظلومانه معلمین جوان سیستانی در بلوچستان را هم محکوم نمایید .

معلم جوان ما چه گناهی مرتکب شده بود ، غیر از درس دادن فرزندان این آب و خاک ، خدمت صادقانه بچه های سیستانی در جای جای بلوچستان زبانزد خاص و عام است ، نباید از نقش پررنگ فرزندان سیستانی در رشد و توسعه استان به راحتی بگذریم .

آیا سیستانی بودن جرم است ؟؟ سیستانی بودن افتخار است ، مردم ما افتخار می کنند که سیستانی هستند ، مسئولین بدانید اگر کاری برای ما نکردید ، خون حسین ابن علی (ع) در رگهای این فرزندان است ، باور کنید ما زیاده خواه نیستیم ، امنیت فرزندان ما را تامین کنید .

سی و پنج سال خدمت صادقانه کردیم ، من بعد هم خدمت خواهیم نمود ، همه جای ایران سرای من است ، با ما و فرزندان ما به خاطر خدمت صادقانه اینگونه رفتار نکنید !!!
انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark