کد مطلب: 41609
 
گمرگی زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری زاهدان شد
فرماندار شهرستان زاهدان گفت : در حکمی از سوی فرماندار شهرستان زاهدان ، محمد گمرگی زاده به عنوان معاون جدید سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان زاهدان منصوب شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۱
 
گمرگی زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری زاهدان شد
عباسعلی ارجمندی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : صبح امروز ( 16 آذر) مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری زاهدان با حضور معاون مدیر کل حراست استانداری سیستان و بلوچستان و معاونین برنامه ریزی عمرانی ، اداری مالی و کارکنان فرمانداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

وی گفت : مهمترین و شاخص ترین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که موجب حضور عرصه سازی برای حضور عمومی ملت در صحنه های کلان تصمیم گیری برای کشور بود .

وی افزود : کشور اسلامی باید زمینه رسیدن مردم به سعادت دنیوی و اخروی را فراهم کند و مسئولان کشور باید با توجه به الگوی بودن ایران در جهان برای فراهم کردن نیازهای ابتدایی مردم تلاش کند.

ارجمندی خدمت صادقانه و بی منت را از وظایف اصلی مدیران دستگاه های اجرایی دانست و گفت : سه اصل شفاف سازی در امور ، عمل به گفتار و امانتداری از ویژگی های خدمت صادقانه است .

وی افزود : مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت به ملت است و مسئولان باید برای تحقق این امر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در نظر بگیرند.

به گزارش زاهدانه : در این مراسم محمد گمرگی زاده بعنوان جدید سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان زاهدان معرفی شد و از خدمات 8 ساله محمد سلیمانی قدردانی شد.

محمد گمرگی زاده پیش از این به عنوان فرماندار شهرستان هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان بوده است .
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark