کد مطلب: 50429
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:
سخنان رهبر انقلاب فصل الخطاب است/ وحدت شیعه و سنی مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی است
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی سخنان رهبر انقلاب را فصل الخطاب قرار داد و گفت: وحدت بین شیعه و سنی مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۸
 
علیم یارمحمدی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به دیدار رئیس و نمایندگان مجلس دهم با رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دولت و ملت باید در کنار هم باشند و هیچ کدورتی بین آنها وجود نداشته باشد.
وی سخنان رهبر انقلاب را فصل الخطاب قرار داد و گفت: تمامی مواردی که در زمینه اقتصادی، سیاست های داخلی و خارجی، برنامه ششم توسعه و غیره وجود دارد از نظر ایشان باید پررنگ دیده شود از اینرو همه باید در جهت محقق شدن این موارد با یکدیگر همکاری داشته باشند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی یک موضوع خیلی حساس را با توجه به وضع فعلی ایران در خاورمیانه دامن زدن به مسائل شیعه و سنی عنوان کرد و افزود: مسئولین و مردم باید به گوش باشند تابه این موضوع بعنوان عامل وحدت نگریسته شود.
وی وحدت بین شیعه و سنی را مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: وحدت در بین آحاد ملت روز به روز باید پررنگ تر شود.
 یارمحمدی بیان کرد: گروه های مختلف مجلس از نظر دیدگاه و فکر باید اهداف خود را برای استقلال کشور هماهنگ و همسو کرده و بر اسلامیت نظام و بر موضع انقلابی ماندن همچون گذشته تلاش کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark