کد مطلب: 49205
 
امام جمعه زاهدان:
حضور گسترده در راه پیمایی 22 بهمن محاسبات دشمنان را بر هم می‌زند/ پیروزی هسته ای مهمترین دستاورد انقلاب است
امام جمعه زاهدان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را پیروزی هسته‌ ای عنوان کرد و گفت: حضور گسترده مردم در راه پیمایی 22 بهمن محاسبات دشمنان را بر هم می‌زند و فضایی به وجود می‌آورد که نشان دهنده همیشه پیروز بودن انقلاب اسلامی است.
تاریخ انتشار : جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۱
 
به گزارش زاهدانه، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته در زاهدان با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی پیروزی هسته‌ ای است.
وی گفت: هرچند دشمن از دشمنی خود برعلیه نظام دست برنخواهد داشت، اما در این چند سال ایران در برابر تمام زیاده‌ خواهی‌های دشمنان ایستاد و سربلند بیرون آمده است.
امام جمعه زاهدان با تأکید بر اهمیت گرامیداشت دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که قادر به اداره جامعه و صدور آن به جوامع دیگر است.
وی از این انقلاب به عنوان نقطه عطف تاریخ ایران یاد کرد و ادامه داد: این اقتدار مرهون خون شهدا است و اگر امروز در آسایش کامل به سر می بریم به دلیل همین ایثارگری‌ها می باشد.
وی ولایت فقیه و پشتوانه مردمی نظام را از عوامل مهم استمرار و اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان و بدخواهان انقلاب نیز به این نکته واقف شده و تمامی برنامه‌های خود را بر این عوامل متمرکز کرده‌اند.
آیت الله سلیمانی ادامه داد: ایجاد فاصله بین ولایت فقیه و مردم از مهمترین اهداف دشمنان با استفاده از تبلیغات مسموم و مخرب است و در این جهت تمامی اهرم های خود را به کار بسته‌اند.
وی در ادامه با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و دعوت از مردم برای شرکت در این راهپیمایی گفت: حضور گسترده مردم در راه پیمایی 22 بهمن محاسبات دشمنان را بر هم می‌زند و فضایی به وجود می‌آورد که گویا انقلاب اسلامی به تازگی پیروز شده و همچنان تازه است.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: این نظام در شرایط کنونی بیش از هر چیزی به وحدت و همدلی نیاز دارد و باید با وحدت و حرکت در مسیر ولایت فقیه، دشمنان را ناکام کنیم.
آیت الله سلیمانی به انتخابات پیش روی و مهم دانستن این انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: سی و هفت سال از پیروزی این انقلاب سپری شده است و انتخابات مختلفی در کشور برگزار شده که در همه صحنه‌ها حضور ملت ایران تحسین برانگیز بوده و بار دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را درهفتم اسفندماه باحضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای به جهانیان در تاریخ انقلاب به ثبت خواهیم رساند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark