کد مطلب: 54515
 
فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد
تقویت جنوب شرق اولویت مهم ناجا/ اجازه ورود گروه های تکفیری و تروریستی به کشور را نمی دهیم
فرمانده نیروی انتظامی تقویت شرق و جنوب شرق را از اولویت اصلی عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم که از نظرنیروی انسانی، تجهیزات دفاعی، نظامی و تجهیزات عمومی پاسگاه ها، کلانتری ها و برجک های مرزی را تقویت کنیم.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۴
 
به گزارش زاهدانه، سردارحسین اشتری در کمیسیون عملیات انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، یوم الله 22 بهمن و 39 سالگی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به گستردگی مرز و با توجه به موضوع امنیت و حضور اشرار و گروه های مسلح و باند های قاچاق مواد مخدر، کالا، انسان و اتباع غیر مجاز و وجود مشکلات و نیازمندی های استان بر رفع این خلا ها تاکید کرد.
سردار اشتری تقویت شرق و جنوب شرق و به ویژه استان سیستان و بلوچستان را از اولویت اصلی عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم که از نظرنیروی انسانی، تجهیزات دفاعی، نظامی و تجهیزات عمومی پاسگاه ها، کلانتری ها و برجک های مرزی را تقویت کنیم.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه بر تشکیل کمیسیون ویژه شرق کشور تاکید کرد و گفت: در این کمیسیون نیازمندی های موجود در این منطقه احصا خواهد شد و با برنامه ریزی مدون و استفاده از توان دستگاه های مرتبط با حوزه امنیت بر رفع نیازمندی ها اقدام خواهیم کرد.
سردار اشتری تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که با امکاناتی که در اختیار داریم ماموریت های خود را به خوبی انجام دهیم و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی که مورد تاکید مقام معظنم رهبری می باشد به مردم خدمت رسانی کنیم.
وی افزود: ما زمانی می توانیم با امکانات محدود بیشترین کارایی و اثر بخشی را داشته باشیم که با روحیه جهادی حرکت کنیم و نمونه آن تلاش رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس بود که جانانه از مرز و بوم کشور دفاع کردند و باید این روحیه در تمام بخش های نیروی انتظامی جاری و ساری شود.
فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه باید تلاش کنند که از امکاناتی که در اختیار داریم بهترین استفاده را کنیم و توجه به امر آموزش کارکنان می تواند در رسیدن به این هدف و ارتقا کیفیت ماموریت ها کمک کند.
رئیس پلیس کشور اعتماد داشتن فرماندهان به امر آموش را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: فرماندهان با ارائه آموزش به کارکنان تحت امر برابر دستورالعمل های ابلاغی و نظارت بر اجرای آنها می توانند در رسیدن به موفقیت ها کمک کنند.
وی نتایج راه اندازی قرارگاه جهادی آموزش را طی دو سال گذشته خوب ارزیابی کرد و گفت: با ارائه آموزش های لازم در این مدت توانسته ایم 48 درصد تعداد شهدا را علی رغم افزایش 15 درصدی ماموریت ها کاهش دهیم.
فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود بر همکاری و هم افزایی مشترک بین نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، بسیج، دستگاه قضایی، امنیتی و شورای تامین تاکید کرد و گفت: از ظرفیت این دستگاه ها برای ارتقا امنیت باید استفاده شود.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مسیرهای مرزی که قبلا مورد انسداد قرار گرفته، به دلیل گذشت زمان دچار فرسودگی شده و قابل ترمیم است، افزود: علاوه براین باید مسیرهای مرزی بیشتری را مسدود کنیم که این مهم با همت نیروی انتظامی و مسئولان دست یافتنی است.
این مسئول در ادامه با اشاره به همدلی و وحدت بین مردم و نیروی انتظامی گفت: می توانیم با این همدلی و وحدت به اهدافمان نزدیکتر شویم و هدف اصلی ما نیز ایجاد نظم و امنیت در استان است که هر سال نسبت به سال گذشته ارتقاء می یابد.
وی در ادامه افزود: رویکرد اجتماعی پلیس به خوبی توانسته در مرز و بین مردم استان تعامل و وحدت برقرار کند و این امر باعث افزایش امنیت در استان شده است.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه با بکارگیری تجهیزات و امکانات پیشرفته در مرزها می توانیم بنیه دفاعی خود را تقویت کنیم، اظهار داشت: با اتخاذ این تدابیر، امنیت را در مرزها نسبت به دوره های گذشته افزایش داده و خلاء های امنیتی را نیز برطرف کردیم.
وی افزود: مسیرهای مرزی که قبلا مورد انسداد قرار گرفته بود و به دلیل گذشت زمان دچار فرسودگی شده، قابل ترمیم است و باید مسیرهای مرزی بیشتری را مسدود کنیم که این مهم با همت نیروی انتظامی و مسئولان دست یافتنی است تا بتوانیم امنیت را که وظیفه همه ماست برای مردم ارتقاء دهیم.
سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی بسیار خوب نیروی انتظامی در مرزهای شرقی، جنوب شرقی و شمال اشاره کرد و بیان داشت: با تلاش نیروهای جان بر کف از ورود گروه های تکفیری و تروریستی و کسانی که می خواهند برای مردم سلب آسایش کنند جلوگیری شده و اگر حادثه ای پیش آمده بلافاصله، عاملان آن توسط پلیس شناسایی و دستگیر شده اند.
فرمانده نیروی انتظامی کشورمان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه امنیت امروز به برکت خون شهدا، هدایت ها و رهبری مقام معظم رهبری است، خاطر نشان کرد: امروز بین نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش و دستگاه قضایی و امنیتی تعامل بسیار خوبی برقرار است که توانسته اند این امنیت پایدار را برای مردم ایجاد کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark