کد مطلب: 60536
 
در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز؛
محتکران و متخلفان زیر دوربین‌های نظارتی بازرسان تعزیرات قرار دارند/کشف۷۷ تن روغن مایع خوراکی در چابهار
حیدر میرزایی مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان از کشف ۷۷ تن روغن مایع خوراکی از چهار خودرو در چابهار خبر داد.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۲
 
به گزارش زاهدنیوز، حیدر میرزایی بیان کرد: مامورین مستقر در ایست بازرسی شهید یداللهی شهرستان چابهار در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز در حین کنترل تردد ها در بازه زمانی ۱۰ روزه در بازرسی های به عمل آمده از چهار دستگاه خودروی تریلی ۷۷تن و ۱۴۰ کیلوگرم روغن مایع خوراکی از داخل گالن های ۲۰ لیتری کشف کردند.

وی افزود: در همین راستا خودروها توقیف و رانندگان متخلف جهت تحقیقات به همراه پرونده متشکله به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار معرفی شدند.

این مسئول ادامه داد: پس از ارجاع پرونده ها و معرفی رانندگان متخلف به شعبه رسیدگی کننده در تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار در بررسی و تحقیقات به عمل آمده از رانندگان و استعلامات صورت گرفته مشخص شد مالک هر چهار محموله کشف شده یک شخص است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: از همین حیث مالک روغن های کشف جهت تحقیقات بیشتر طی برگه احضاریه به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار دعوت شد.

میرزایی گفت: رئیس شعبه صالح به پرونده با عنایت به اقرار مالک کالاهای کشف شده و استعلامات انجام گرفته و عدم ارائه مدارک و مجوزهای قانونی اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و از همین حیث متخلف را علاوه بر ضبط روغن های کشف شده به میزان ۱۱ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark