کد مطلب: 57396
 
آغاز بکار نمایشگاه پاییزه از امروز در زاهدان
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت همزمان با فرارسیدن مهرماه و شروع سال تحصیلی جدید نمایشگاه پاییزه در زاهدان بازگشایی شد
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۳
 
محمد رفیع سلطان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: این نمایشگاه از عصر امروز شروع و به مدت یک هفته تا ۲۹ شهریور ماه دایر خواهد بود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: عمده محصولات عرضه شده در سالن شماره یک این نمایشگاه کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر می باشد.

وی ادامه داد: بیرون از نمایشگاه نیز غرفه‌ ی فروش کالاهای اساسی و سایر مایحتاج مورد نیاز شهروندان دایر خواهد بود.

سلطان زاده با اشاره به اینکه اکثر غرفه های این نمایشگاه در اختیار فروشندگان بومی است، تصریح کرد: با وجود دعوت از فروشندگان ۳۰ استان کشور اما متاسفانه به دلیل همزمانی نمایشگاه‌های پاییزه در سراسر کشور استقبال زیادی از سوی فروشندگان غیربومی صورت نگرفته و تعداد کمی از فروشندگان غیربومی هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲۸۰ غرفه در این نمایشگاه دایر خواهد بود، خاطرنشان کرد: کارشناسان این اداره با حساسیت بالا کالاها را قیمت گذاری کرده و قطعاً همه کالاها با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

سلطان زاده در پایان با بیان اینکه بیشتر کالاهای تولید داخل در این نمایشگاه عرضه می شود، گفت: با وجود اینکه برندهای بالا بسیار گران هستند اما سعی شده تا سطح کیفی کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه قابل قبول باشد.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark