کد مطلب: 35336
 
انتشار قرآن مجید جیبی به خط استاد فضائلی و ترجمه استاد آیتی
انتشارات سروش همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) و ماه مبارک رمضان، مصحف شریف " قرآن مجید" قطع جیبی را به خط زیبای مرحوم استاد حبیب الله فضائلی با ترجمه مرحوم استاد عبدالمحمد آیتی منتشر کرد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۵۸
انتشار قرآن مجید جیبی به خط استاد فضائلی و ترجمه استاد آیتی
 
به گزارش زاهدانه  به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ قرآن مجید بزرگترین و ارزشمندترین کتب مقدس مسلمانان جهان محسوب می شود که همواره مسیر درست و حق را به تمام انسان ها نشان می دهد.
 
این مصحف شریف توسط مرحوم حجت الاسلام و المسلمین استاد حبیب الله فضائلی یکی از برجسته ترین خوشنویسان معاصر به خط زیبای نسخ ایرانی به  رشته تحریر درآمده و نخستین قرآن منتشر شده در جمهوری اسلامی ایران است که ترجمه روان و زیبای مرحوم استاد عبد المحمد آیتی نیز برای علاقمندان کلام وحی، همواره مورد استقبال و توجه بوده است.

انتشارات سروش پیش از این قرآن مجید را در سه قطع رحلی نفیس، وزیری و جیبی منتشر کرده که نسخه جیبی این مصحف شریف باتوجه به درخواست علاقمندان تجدید چاپ و همزمان با ماه پربرکت رمضان و ولادت باسعادت کریم اهل بیت(ع) حضرت امام حسن مجتبی(ع) به عموم علاقمندان عرضه نموده است.
 
این مصحف شریف در 616 صفحه از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
 
علاقمندان می توانند برای تهیه این مصحف شریف به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه مطهری سروش به نشانی خیابان مطهری، نرسیده به خیابان مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ و یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۴۹۳۶۲۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
 
همچنین این مصحف شریف در نمایشگاه علوم قرآنی در مصلای تهران قابل تهیه است.

سایت انتشارات سروش به نشانی: http://soroushpublishingco.ir  نیز آماده دریافت نظرات و پیشنهادات در این باره و همچنین تهیه آنلاین این مصحف شریف  است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark