کد مطلب: 30016
 
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
پرسپولیس تیم سپاهان را شکست داد
پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر سپاهان را شکست داد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۵

به گزارش زاهدانه ، در دیدار پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 17 امروز تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در حضور 25 هزار نفر با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

محمد عباس‌زاده در دقیقه 11 روی ضربه ارسالی از نقطه کرنر و حمیدرضا علی‌عسگر در دقیقه 19 روی اشتباه مهلک احسان حاج‌صفی، مدافع سپاهان برای پرسپولیس گلزنی کردند.

در نیمه دوم نیز پرسپولیس فشار حملات خود را برای زدن گل سوم بیشتر کرد و از سوی دیگر سپاهانی‌ها نیز در ضدحمله چندین فرصت ایجاد کردند که در نهایت این دیدار دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید تا این تیم با 44 امتیاز در رده سوم قرار گرفته و به کورس قهرمانی بازگردد.

دیدار رفت دو تیم که حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید که با پیروزی امروز پرسپولیس، شاگردان دایی انتقام دیدار رفت را هم گرفتند.

در آن دیدار دایی جمله معروف «داور به سمت سپاهان غش کرده بود» را به کار برد که این جمله جنجال زیادی را به پا کرد. قضاوت دیدار رفت را محسن قهرمانی بر عهده داشت.

علیرضا فغانی داور این دیدار در دقیقه 34 نیمه اول به مهدی شریفی از سپاهان کارت قرمز نشان داد. وی در نیمه دوم به محسن بنگر، محمدرضا خلعتبری و سیدمیثم حسینی از پرسپولیس و محمد غلامی و شجاع خلیل‌زاده و امید ابراهیمی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، میثم حسینی، رضا حقیقی، محسن مسلمان، محمدرضا خلعتبری، حمید علی عسگر (84- میلاد کمندانی)، قاسم دهنوی و محمد عباس‌زاده (70- سیدمهدی سیدصالحی)

سرمربی: علی دایی

ترکیب سپاهان:

رحمان احمدی، علی حمودی، شجاع خلیل‌زاده، هادی عقیلی، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، بولکو (71- علی احمدی)، حسین پاپی، علی کریمی، (46- محرم نویدکیا) مهدی شریفی، سرجیو وان‌دیگ (46- محمد غلامی)

سرمربی: زلاتکو کرانچار

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark