کد مطلب: 34878
 
بارشهای شدید رگباری در هرمزگان تا اواسط هفته ادامه دارد
مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان در خصوص بارش های شدید رگباری همراه با تندباد و آبگرفتگی معابر تا اواسط هفته جاری در برخی نقاط استان هشدار داد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۲
بارشهای شدید رگباری در هرمزگان تا اواسط هفته ادامه دارد
 

به گزارش زاهدانه ،بر اساس اطلاعیه شماره ۹ مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان این شرایط ناپایدار جوی که از بعد ازظهر دیروز( جمعه)  در استان آغاز شده تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس در ساعات بعدازظهر امروز تا دوشنبه هوای بیشتر نقاط استان بویژه ارتفاعات شمالی، شرقی و غربی ابری همراه با با رگبار باران، رعد و برق، تندباد و آبگرفتگی معابر پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان نیز گفت: عصر دیروز در بسیاری از نقاط شمالی و شرقی استان شاهد بارندگی بودیم که بیشترین میزان بارندگی تاکنون از منطقه قطب آباد در شمال استان با ۳۰ میلی متر گزارش شده است.

سی سی پور افزود: عصر دیروز در شهرستان بشاگرد ۲۵ میلی متر و در دهستان سیاهو نیز ۱۲ میلی متر باران باران بارید.

وی با اشاره به پدیده باد و گرد خاک عصر دیروز در شهر بندرعباس افزود: در این مدت وقوع رگبار باران همراه با باد و گردخاک در نقاط مرکزی استان از جمله شهر بندرعباس نیز دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: توصیه می شود در این مدت شناورهای سبک در ترددهای دریایی تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark