کد مطلب: 62138
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان خبر داد:
اجرای پویش نه به تصادفات نوروز ۱۴۰۲ در سطح معابر شهرستان زاهدان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای پویش نه به تصادفات نوروز ۱۴۰۲ در سطح معابر شهرستان زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۷
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، محمدعلی بزی بیان کرد: در اجرای تحقق شعار ترافیکی سال ۱۴۰۲ ( نشاط بهاری، پرهیز ازخطر، آرامش در سفر) به همت و ابتکار پلیس راهور استان پویش نه به تصادفات نوروز ۱۴۰۲ در سطح معابر شهری در تقاطع‌ها پرتردد شهر زاهدان اجرا شد.

وی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری برای تلاش همگانی به منظور کاهش تصادفات و جان باختگان حوادث رانندگی، در این برنامه آموزشی فرهنگی، مأموران پلیس راهور با استفاده از راکت‌ایست پلیس منقوش به نه به تصادفات نوروز ۱۴۰۲ ایمن برانید خودرو‌های عبوری را متوقف و به رانندگان آن‌ها بروشور‌های توصیه ترافیکی در سفر ایمن اهداء کردند.

بزی تصریح کرد: بیشتر تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها اتفاق می‌افتد لذا به رانندگان توصیه می‌شود ضمن استراحت کافی در طول مسیر تردد، در این مقاطع با احتیاط بیشتر و پرهیز از حرکات مخاطره‌آمیز به ویژه سبقت غیرمجاز رانندگی کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با آرزوی صحت و سلامتی در ادامه سال جدید برای تمامی هموطنان عزیز، از شهروندان و مسافران نوروزی خواست، با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی یاری‌گر پلیس در اجرای نظم انضباط ترافیکی در سطع معابر باشند تا پایان نوروز ۱۴۰۲ با مشارکت و همراهی و همدلی شاهد کاهش آمار تصادفات و جان باختگان سفر‌های نوروزی باشیم.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark