کد مطلب: 44138
 
تشریح دستاوردهای انقلاب از وظایف مسئولین است
امام جمعه زاهدان گفت: مسوولان باید با برنامه ریزی دقیق از ایام دهه فجر به عنوان فرصت ارزشمند برای بیان دستاوردها و خدمات نظام استفاده کنند.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۷
 
به گزارش زاهدانه ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر برگزاری جشن‌های دهه فجر افزود: انقلاب اسلامی ایران با همت و اراده مردم مردم به وجود آمد، و مردم توانستند سالیان سال این انقلاب را زنده و جاودان نگه‌دارند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: مسئولان باید از فرصت دهه مبارک فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی که توسعه و آبادانی را به ویژه در این منطقه به وجود آورده است، استفاده کنند.

وی با تأکید بر مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: همه احزاب و گروه‌های جامعه در به وجود آمدن انقلاب نقش مؤثر داشتند.
خطیب جمعه زاهدان تشریح کرد: غبارروبی از مناطق محروم، زدودن فقر و تلاش برای توسعه متوازن از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
سلیمانی اضافه کرد: مردمی بودن انقلاب اسلامی، مهم‌ترین شاخصه‌ای است که سبب جاودان بودن انقلاب اسلامی ایران شده است.
خطیب نماز جمعه زاهدان عنوان داشت: باید همه مردم و مسئولان نسبت به انقلاب احساس وظیفه کرده و برای حفظ و جاودان ماندن آن تلاش کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در مراسم نماز جمعه به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پرداخت و متذکر شد: به میمنت فرارسیدن دهه مبارک فجر، برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و قرآنی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود که از جمله آنها افتتاح چندین طرح و پروژه عمرانی است.

حجت‌الاسلام عباس دانشی با بیان اینکه یادآور شد: برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی در دهه مبارک فجر با حضور مسئولان کشوری از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در سیستان و بلوچستان است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark