کد مطلب: 61058
 
در خطبه های نمازجمعه مطرح شد؛
شلیک به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس ننگ ابدی برای مدعیان حقوق بشر است
حجت الاسلام والمسلمین احمد راهداری گفت: امریکا با حمله ناجوانمردانه به هواپیمای ایرباس ایران هیچ منطق و انسانیتی نداشت و با این جنایت در دنیا منفورتر شد و یکی از ننگین‌ترین فاجعه انسانی به دست مدعی حقوق بشر که بویی از حقوق بشر نبرده است، رخ داد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۵
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد راهداری؛ امام جمعه موقت شهرستان زاهدان در خطبه های نمازجمعه این هفته بیان کرد: در مصرف آب و برق باید دقت و توجه کنیم و الگوی مصرف داشته باشیم در زندگی باید از اسراف دور باشیم و به بچه‌ها الگوی مصرف را فرا دهیم و در این روزها که شدت گرما بالا است و باید در مصرف آب، برق و همچنین گاز رعایت کنیم و مصرف بیهوده نداشته باشیم و الگوی مصرف در زندگی به عنوان مسلمان که سفارش دین مبین اسلام است داشته باشیم.

خطیب موقت زاهدان تصریح کرد: فردا ساعت ۴:۳۰ بامداد اولین پرواز حجاج از این استان به مدت 2 روز و 6 پرواز، یک هزار و ۵۰۰ نفر عازم مکه هستند و وارد فرودگاه جده می‌شوند.

وی گفت: اینکه برخی می گویند بهتر است هزینه حج را برای کمک به مستمندان هزینه کرد درست نیست و حج واجب برای هر مسلمان واجب بوده و باید انجام شود این امر درباره حج عمره موردی ندارد و می شود برای کمک به مستمندان هزینه شود.

وی افزود: امروز سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه (س) در مدینه بود و در این نسل انسانیت فقط دو معصوم بودند که با هم ازدواج کردند و تمامی پسران این دو معصوم به امامت رسیدند؛ امروز همه ما مسلمانان مکلف هستیم در امر ازدواج جوانان مراعات کنیم همان گونه که ازدواج دختر پیامبر در ساده ترین شکل و به آسانی برگزار شد، خداوند روزی رسان است و با توکل به خدا نباید خانواده ها در امر ازدواج سخت گیری کرد.

حجت الاسلام راهداری اظهار کرد: 12 تیر، سالروز حمله ناجوانمردانه ناو آمریکایی به هواپیمای ایرباس ایران بود که در این جنایت هولناک تمامی 290 سرنشین هواپیما از جمله کودک، زن و مرد جان باختند.

وی گفت: دشمن با این اقدام منطق و انسانیت نداشت و با این جنایت در دنیا منفورتر شد و یکی از ننگین‌ترین فاجعه انسانی به دست مدعی حقوق بشر که بویی از حقوق بشر نبرده است، رخ داد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark