کد مطلب: 56793
 
فرمانده قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور خبر داد:
کشف و ضبط 30تن مواد منفجره در مرزهای سیستان و بلوچستان/ تازنده هستیم نمی گذاریم آسیبی به آرامش مردم برسد
فرمانده قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور گفت: در طی سه سال گذشته 30تن مواد منفجره در مرزهای جنوب شرق کشور کشف و ضبط شده است.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۷
 
به گزارش زاهدنیوز، سردار محمد مارانی در برنامه بدون تعارف که در نقطه صفر مرزی سراوان تولید و از شبکه دو صدا و سیما پخش شد، افزود: در طی سه سال گذشته 30تن انواع مواد منفجره در مرزهای جنوب شرق کشور کشف و ضبط شده است.
وی تاکید کرد: دشمن قصد دارد تا آرامش را از مردم ایران اسلامی بگیرد اما تا ما زنده هستیم نخواهیم گذاشت به آرامش مردم آسیبی برسد.
وی تاکید کرد: در یک عملیات جلیل قنبر زهی که به نوعی ابوبکر بغدادی، مادر تمام گروهکهای تروریستی و شاه ماهی تروریستهای جنوب شرق ایران با سه خودرو و دو هزار و 700کیلو انواع مواد منفجره به مرز حمله کرده بود و قصد داشت به یک پاسگاه مرزی ایران حمله کند که خود او در این عملیات به هلاکت رسید.
وی در خصوص حقوق های مرزداران جنوب شرق و در واکنش به شایعه حقوق های میلیونی، اظهار کرد: مرزداران و مرزبانان با تلاشهای انجام شده ماهانه حدود یک میلیون و 700هزار تومان دریافت می کنند و شاید در هر روز تنها یک وعده غذایی داشته باشند اما از جان و مال خود گذشته اند و برای امنیت کشور ایران از مرزهای جنوب شرق پاسداری می کنند.
وی در خصوص واقعه به گروگان گرفته شدن مرزبانان میرجاوه نیز گفت: این جریان به وسیله نفوذ به وقوع پیوسته و در آینده جزئیات بیشتری را اعلام خواهیم کرد.

فیلم این گفت و گوی بدون تعارف را می توانید اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark