کد مطلب: 56603
 
در پی گلایه شهروندان از شلوغی صفهای سبدهای حمایتی در زاهدان مطرح شد:‏
در روزهای اخیر صف های دریافت سبدحمایتی شکسته شده است/ تنوع محصولات عامل اصلی شلوغی برخی از فروشگاه ها
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در روزهای اخیر صف های دریافت سبدهای حمایتی در زاهدان شکسته شده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۰
 
به گزارش زاهدنیوز، در روزهای اخیر و پس از آغاز توزیع سبدهای حمایتی مددجویان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی گلایه مندی های گوناگونی از سوی مردم به خیرنگاران این پایگاه خبری به دلیل وجود صف های طولانی در مراکز دریافت سبدهای حمایتی اعلام شد و آنان خواستار پیگیری این موضوع شدند.
خبرنگار زاهدنیوز در راستای پیگیری این موضوع، با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت و گو کرده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در روزهای اخیر صف های دریافت سبدهای حمایتی در زاهدان شکسته شده است.
مهرداد جهاندیده در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز افزود: از زمان آغاز توزیع این مرحله از توزیع سبدهای حمایتی، در سیستان و بلوچستان به جز در زاهدان هیچ شهرستانی مشکل وجود صفهای طولانی را نداشت.
وی ادامه داد: در سطح استان فروشگاه هایی شامل شهروند، کوروش، رفاه، اتکا، اتحادیه تعاونیهای روستایی، اسکاد، ‏امکان و برخی از تعاونی های مصرف محلی که طرف قرارداد با دولت هستند، کار توزیع این سبدهای حمایتی را به عهده دارند.
این مسئول تصرح کرد: براساس آمارهای دریافتی از بهزیستی و کمیته امداد امام ‏خمینی(ره)، 130هزار و 200خانوار در استان مشمول دور سوم سبدهای غذایی می شوند که از 48ساعت گذشته درحال دریافت ‏آنها از فروشگاه های معتبر می باشند.‏
وی در خصوص شلوغی درب فروشگاه رفاه زاهدان نیز گفت: این فروشگاه با توجه به تنوع کالایی و دسترسی آسان، مورد توجه ‏خانواده ها قرار گرفته و ابن درحالی است که بسیاری از فروشگاه های عرضه کننده این سبد حمایتی، بسیار خلوت هستند اما با توجه به وجود چندین نمونه از هر کالا در فروشگاه رفاه، این شلوغی را در گذشته شاهد بودیم و خوشبختانه در روزهای اخیر این شلوغی ها بسیار کم شده است.
وی بیان کرد: این سبد غذایی با بسته حمایتی که دولت در دستور کار خود دارد متفاوت است و به پس از دریافت دستورالعمل از ‏وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جزئیات بسته حمایتی از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.‏
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark