کد مطلب: 46343
 
در آستانه عید فطر؛
وداع مردم زاهدان با ماه مبارک رمضان+ تصاویر
در آستانه پایان ماه مبارک رمضان وعید فطر مردم زاهدان در خصوص ماه ضیافت الهی جملات زیبایی را عنوان کردند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
 
به گزارش خبرنگار زاهدانه، رمضان؛ ماهی است که دل‌های خداپرستان شهروند شهر خدا می‌شود، ماهی که از نفس عابدان و ذاکران الهی، ملکوت فرشتگان عطرآگین می‌شود، ماهی که شب‌هایش هزار ساله است و ماه شب‌هایش، نمایان گر آفتاب حقیقت است. خدایا! در این ماه کمک کن چترِ گناه را در بارانِ رحمتِ رمضان و غیر رمضانت بسته نگه داریم تا بتوانیم تمام روزها و ماه های سال را بدون گناه و سرکشی از اذن تو سپری کنیم.
در آستانه پایانی ماه مبارک رمضان خبرنگار ما در جمع مردم حضور پیدا کرد و نظر آنان را در خصوص ماه ضیافت الهی جویا شد که در ادامه می خوانید.
یکی از شهروندان زاهدانی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه در خصوص ماه مبارک رمضان بیان داشت: ماه رمضان ، ماه توبه، استغفار و ماه مهمانی خداوند است که سفره الهی برای تمامی مومنان پهن است و شیطان در قل و زنجیر بسر می برد.
وی گفت: ماباید از لحظه به لحظه این ماه استفاده کرده باشیم و توشه ای پربار برای آخرت خود آماده کنیم، زیرا کارنامه یکسال انسان در این ماه بسته می شود . به امید اینکه جز مومنین بارگاه الهی در این ماه قرار گرفته باشیم و بتوانیم در این راه ثابت قدم بمانیم.

یکی از رانندگان تاکسی در این خصوص بیان کرد: ماه رمضان ماه مهمانی خداوند است و خوشابحال افرادی که توانستند بهترین بهره را ازاین ضیافت الهی ببرند.
وی در ادامه افزود: ماه رمضان باتمام خوبی ها و عبادت هایش به پایان رسید امیدوارم بعد از این ماه هم بتوانیم این حالات معنوی و روحی خود را حفظ کنیم تا مورد آمرزش الهی قرار بگیریم.
در ادامه یک جوان زاهدانی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه بیان دشت: ماه رمضان که درهای رحمت الهی برای بندگان گشوده است باید تمام سعی خود را بکنیم تا با ایمان و تقوا باشیم و بعد از این ماه هم برهمین منوال به حول قوه الهی باقی بمانیم.
وی افزود: امیدوارم لطف و کرم الهی در این ماه شامل حال همه مسلمانان شود و از خدا می خواهم در این ماه عزیز مرا مورد لطف و بخشش خود قرار دهد.
یکی از بانوان زاهدانی در حالی که مشغول خرید میوه شب عید بود به خبرنگار ما گفت: ماه رمضان، ماه نزول قرآن است. در این ماه علی رغم گرمای هوا که تشنگی را چند برابر می کرد لطف خدا شامل حالمان شد و توانستیم باروزه گرفتن و عبادت کردن توشه ای خوب برای آخرتمان ذخیره کنیم. به امید اینکه بعد از این ماه هم بتوانیم خوب باشیم و گناه نکنیم.
یکی از دانش آموزان دبیرستانی که برای گذراندن اوقات فراغت خود به پارک آمده بود در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه بیان کرد: در این ماه توانستم درک کنم افرادی که گرسنه سر بربالین می گذارند، این ماه، ماه ارتباط با خداوند است و من خوشحالم که توفیق گرفتن روزه در این ماه نصیبم شده است.
وی گفت: در ماه رمضان که درهای توبه باز است باید از گناهانمان توبه کنیم و با عبادت بیشتری از خداوند رحمان و رحیم بخواهیم ما را مورد بخشش خود قرار دهد و کاستی هایمان را به دل نگیرد.
شهروند دیگری در حالی که مشغول به انجام کار عکاسی بود به خبرنگار ما گفت: ماه رمضان، ماه نزول قرآن کریم است، ماهی که در های توبه به روی بندگان باز می شود لذا ما باید بعد از این ماه پر فضیلت نیز ارزش عبادتمان را کمرنگ نکنیم و در راستای خواسته های حق جلو برویم تا همیشه پیروز و سربلند باشیم و از هواهای نفسانی خود پیروی نکنیم.
وی افزود: امید است در این ماه مورد لطف و بخشش خدا قرار گرفته باشیم و بتوانیم همیشه به همین منوال ثابت قدم در دین باقی بمانیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark