کد مطلب: 56711
 
بزرگ‌ترین دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود
مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان، گفت: بزرگ‌ترین دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در استان برگزار می شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۴
 
سعید دهنوی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب خطاب به شورای عالی فضای مجازی، یکی از اصلی ترین اهداف نهادهای متولی فضای مجازی، ارتقاء فرهنگ کاربری و سواد فضای مجازی در جامعه است.
وی ضمن اشاره به این که استفاده صحیح از فضای مجازی تضمین کننده استقلال فرهنگی، تاثیرگذاری بر مخاطب و مصون‌سازی اقشار مختلف جامعه بالاخص نوجوانان و جوانان از آسیب‌های فضای مجازی است، بیان کرد: مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان به عنوان یک نهاد فعال در زمینه فضای مجازی، در همین راستا اقدام به برگزاری بزرگ‌ترین دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی در استان کرده است.
این فعال فضای مجازی خاطر نشان کرد: مخاطبان این دوره، افراد برخوردار از توان سخنوری و آگاه نسبت به فضای مجازی هستند که از میان اقشار مختلف از جمله اساتید حوزه و دانشگاه، فرهنگیان، مبلغین و فعالان فرهنگی گزینش شده و در این دوره شرکت می‌کنند.
مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این دوره با همت واحد سواد فضای مجازی مرکز استانی سراج و با مشارکت بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء، بسیج رسانه، اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیما و حوزه علمیه استان در ۲۹ و ۳۰ آذر ماه جاری برگزار می‌شود.
وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در دوره می‌توانند به حساب کاربری zistagram_ir در شبکه های اجتماعی و پیام‌رسان‌های «سروش»، «بله» و «اینستاگرام»، نام و نام خانوادگی، سوابق کاری و شماره تلفن خود را ارسال کرده و پس از طی مراحلی، انتخاب شوند.
شایان ذکر است که بزرگ‌ترین دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی در استان سیستان و بلوچستان با حضور اساتید برجسته کشوری از 29 آذر به مدت دو شبانه روز در شهرستان زاهدان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark