کد مطلب: 33581
 
بنیاد امید ایرانیان با حضور دکتر عارف در زاهدان افتتاح می شود
رییس شورای بنیاد امید ایرانیان سیستان و بلوچستان گفت: سومین شعبه موسسه بنیاد امید ایرانیان کشور با حضور دکتر ˈمحمدرضا عارفˈ در زاهدان افتتاح می شود.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰
بنیاد امید ایرانیان
 
بنیاد امید ایرانیان
به گزارش زاهدانه ، ˈصفر اسلامیˈ اظهار داشت: بنیاد امید ایرانیان کشور به ریاست دکتر عارف به عنوان یک موسسه علمی، آموزشی و اجتماعی در سال 84 به مرکزیت تهران تشکیل شد و پس از انتخابات سال 92 با اخذ مجوز شعب خود را در استان های خراسان رضوی و اصفهان افتتاح کرد.

وی اظهار داشت: دکتر عارف اواخر هفته آینده به منظور افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان و نشست با گروه های مختلف مردمی به زاهدان سفر می کند.

وی بیان کرد: حضور در گلزار شهدا، دیدار با قشرهای مختلف مردم از جمله نخبگان و خبرگان سیستان و بلوچستان در حوزه های متنوع و نشست با دانشجویان از مهمترین برنامه های دکتر عارف در سفر به زاهدان است.

رییس شورای بنیاد امید ایرانیان سیستان و بلوچستان افزود: گردآوری نخبگان و خبرگان استانی به منظور استفاده از توان آنان در حوزه تصمیم گیری برای توسعه منطقه در قالب برنامه های پژوهشی و ارائه مشاوره در موضوعات راهبردی به دستگاهها از مهمترین اهداف این بنیاد است.

اسلامی با بیان اینکه رفتار این بنیاد در موضع علمی در چارچوب قانون با رویکرد اصلاح طلبانه و در موضع گفتار بر مدار صداقت است اظهار داشت: تلاش داریم با فراخوان عمومی افرادی را که دغدغه توسعه سیستان و بلوچستان را دارند گردهم جمع کنیم و با تشکیل اتاق فکر کمک یار تصمیم گیرندگان استانی در حوزه های مختلف باشیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark