کد مطلب: 55631
 
طبق اسناد رسیده هزینه‌های مالی حمله آمریکا به سوریه را سعودی‌ها تقبل کرده‌اند
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اسناد و اخباری امروزه به دست ما می‌رسد که نشان از این دارد که هزینه‌های مالی حمله آمریکا به سوریه را برخی کشورهای منطقه‌ تقبل کرده‌اند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
 

به گزارش زاهدانه، سردار" محمدحسین سپهر" معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون حمله آمریکایی‌ها به سوریه اظهار داشت: پیروزی‌های چشمگیر جبهه مقاومت و ارتش سوریه و دستان خالی آمریکا و استکبار و تروریست‌های تفکیری باعث این اقدام خصمانه آمریکایی‌ها شد.

معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تروریست‌های تکفیری در حال نابودی و اضمحلال هستند و شکست‌های پی در پی را از جبهه مقاومت و ارتش سوریه می‌خورند، ادامه داد: آمریکا‌یی‌ها با این‌گونه اقدامات می‌خواهند به تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای تکفیری و رژیم غاصب صهیونیستی روحیه بدهند.

وی افزود: استکبار از اقتدار جبهه مقاومت و منطقه‌ای ایران،‌ روسیه، سوریه ، عراق و مبارزین مسلمان انقلابی شیعه و سنی که در جبهه مقاومت شکل گرفته وحشت دارند. اگر این اقدامات پیروزمندانه تداوم پیدا کند آمریکایی‌ها قطعا با شکست‌های بیشتری روبرو می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه با اشاره به پیام تبریک پادشاه عربستان به ترامپ در مورد حمله به سوریه گفت: سعودی‌ها در چند سال اخیر اقدامات مختلفی برای تسلط به مسائل سیاسی و اجتماعی و امنیتی انجام داده‌‌اند ولی با شکست مواجه شده‌اند. سعودی‌ها والدین و ارباب تروریست‌ها هستند.

وی ادامه داد: سعودی‌ها در عراق و سوریه و یمن شکست خورده‌اند و در چالش‌های بزرگی در بحرین قرار گرفته‌اند و امروز مرگ تفکر تکفیری‌ها در منطقه ظهور و بروز پیدا کرده از همین رو اقدام آمریکایی‌ها در راستای روحیه دادن به جسم در حال مرگ تکفیری‌ها است و این اقدام سعودی‌ها به منزله حمایت آنها از تروریست‌ها خواهد بود.

سردار سپهر در پایان خاطرنشان کرد: اسناد و اخباری، امروزه به دست ما رسیده است که هزینه‌های مالی حمله آمریکا به سوریه را سعودی‌ها و کشورهای تکفیری منطقه‌ای تقبل کرده‌اند. این حرکت دشمن استکباری، موجب تقویت بیشتر جبهه مقاومت و رزمندگان و ارتش سوریه خواهد بود و در آینده‌ای نزدیک شاهد پیروزی‌های بیشتری خواهیم بود زیرا این گونه اقدامات باعث انسجام بیشتر جبهه مقاومت و مردم سوریه خواهد شد.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark