کد مطلب: 53651
 
معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق مطرح کرد
745پروژه عمرانی هدیه رهبر انقلاب به مردم جنوب شرق
معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق از افتتاح 745پروژه مردم یاری و محرومیت زدایی که هدیه مقام معظم رهبری به مردم محروم در منطقه جنوب شرق است خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۵۰
 
سرهنگ شهرام اسکندری در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به افتتاح 745 پروژه عمرانی در منطقه جنوب شرق اظهار داشت: این پروژه ها هدیه مقام معظم رهبری به مردم محروم در این خطه از کشور است.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح ها از سال 94 آ؛از شده است، گفت: این پروژه ها در حوزه سرزمینی سه قرارگاه شهید میرحسینی، شهید معمار و شهید سجاد افتتاح خواهند شد که حوزه سرزمینی قرارگاه شهید میرحسینی شهرستان زاهدان، میرجاوه، خاش و نصرت آباد می باشد.
این مسئول ادامه داد: پروژه های قرارگاه شهید معمار در شهرستان های ایرانشهر، نیکشهر، فنوج و دلگان و پروژه های قرارگاه شهید سجاد نیز در شهرستان های سراوان، سیرکان، جالق و سیب و سوران به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: از745 پروژه عمرانی 502 مورد آن در شهرستان زاهدان، 143 مورد در شهرستان سراوان و 100 مورد در شهرستان ایرانشهر می باشد که در روز چهارشنبه به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری خواهند رسید.
معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق در پایان خاطر نشان کرد: اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و مردم یاری از جمله اولویت های سپاه در جنوب شرق کشور پس از راه اندازی قرارگاه قدس می باشد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark