کد مطلب: 57071
 
امام جمعه موقت زاهدان:
توجه به رونق تولید تنها راه نجات کشور است/مسئولان در چند سال گذشته در حوزه اقتصاد مقاومتی خیلی موفق نبودند
امام جمعه موقت زاهدان گفت: مسئولان در حوزه رونق تولید باید اهتمام بیشتری داشته باشند زیرا تنها راه نجات کشور و اشتغال زایی جوانان توجه به رونق تولید است.
تاریخ انتشار : جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۳
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت الاسلام احمد راهداری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان در مصلی قدس، افزود: امسال هم طبق روال هر ساله از طرف مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شده اما متاسفانه مسئولان ما در چند سال گذشته در بحث اقتصادی و مقاومت اقتصادی خیلی موفق نبودند.

وی ادامه داد: نامگذاری امسال به «رونق تولید» توسط رهبر معظم انقلاب نشان از اهمیت و توجه به این مساله مهم در حوزه پیشرفت کشور دارد.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: حوزه تولید دارای دو بخش راهبردی و عملیاتی است که باید همزمان به این بخشها توجه اساسی شود، توجه به رقبای صنعتی و تجارت با کشورها، استفاده مناسب از ابزار مالیات در مسیر تولید و توسعه، اعطای تسهیلات در فضای کسب و کار و غیره از جمله نکاتی است که در حوزه عملیاتی تولید باید مورد توجه قرار گیرد.

راهداری در ادامه به تحرکات رژیم صهیونیستی در حوزه بلندی های جولان اشاره کرد و افزود: با توجه به قطعنامه های بین المللی بسیاری که در محکومیت اشغال این اراضی صادر شده، اما همواره این رژیم منحوس با همکاری آمریکا در نقض این قطعنامه ها عمل کرده و مقاومت در منطقه باعث‌ وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark