کد مطلب: 49214
 
نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان:
توجه به گذشته نظام یک واجب عینی است/ رویکرد انقلاب اسلامی در دهه فجر بازگو شود
نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: باید رویکرد انقلاب اسلامی در دهه فجر برای نسل جدید به ویژه جوانان و نوجوانان بازگو و تببین شود.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱
 
به گزارش زاهدانه، آیت الله عباسعلی سلیمانی در دیدار با مدیران، مسئولان و فعالان ستاد دهه فجر ضمن گرامی داشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر زمان غلبه نور بر ظلمت و حق بر باطل، زمان خروج انقلاب اسلامی از میان سنگلاخ های ظلمت با پشتوانه به آیات الهی بود.
وی با تاکید بر آیات قرآن و زندگی حضرت موسی(ع) افزود: وظیفه اهم ما در ایام الله دهه فجر شناسایی آیات الهی و انتقال آن به افراد جامعه است.
امام جمعه زاهدان گفت: امام راحل انقلاب اسلامی را از سرزمین خشک افکار متحجرانه با تکیه بر آیات الهی به ثمر رساند.
وی با تاکید بر سه محور اصلی در دهه فجر امسال بیان کرد: اینکه چه بودیم؟ چه شدیم و چشم انداز نظام کجاست؟ باید محوریت و در دستور کار ما قرار گیرد.
آیت الله سلیمانی ادامه داد: توجه به گذشته نظام یک تکلیف دینی و واجب عینی است که نمی توانیم نسبت به آن بی تفاوت باشیم و یا آن را کتمان کنیم.
وی بیان داشت: امروز تیم مذاکرات هسته ای، هیئت دیپلماسی، افراد ارشد جبهه دفاعی در برابر 1+5 مردانه چانه زنی می کنند و این مهم در صورتی است که در گذشته بر کشور ما دشمنان نفوذ و حکمرانی می کردند.
امام جمعه زاهدان با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری و تبیین اینکه "به کجا باید برسیم" افزود: امروز ایران اسلامی در چشم انداز علمی خود به قله های جهانی دست یافته است.
وی تصریح کرد: باید کارکرد و رویکرد انقلاب اسلامی در دهه فجر برای نسل جدید به ویژه جوانان و نوجوانان بازگو و تببین شود چرا که در غیر اینصورت قطعا پاسدار امینی برای خون شهدا و امام(ره) نبوده ایم.
آیت الله سلیمانی با تاکید بر حضور پیشکسوتان به عنوان راویان انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان، دانشگاهیان و مجامع مختلف تاکید کرد و گفت: ما وظیفه داریم آنچه را مشاهده کردیم به نسل جدید منتقل کنیم تا بتوانیم امین انقلاب به معنای درست کلمه باشیم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark