کد مطلب: 55974
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:
راهپیمایی ۱۳ آبان در بیش از ۵۰ نقطه جمعیتی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان در بیش از ۵۰ نقطه جمعیتی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۶
راهپیمایی ۱۳ آبان در بیش از ۵۰ نقطه جمعیتی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
 
به گزارش زاهدنیوز،عباس صفدری اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده راهپیمایی 13 آبان در بیش از 50 نقطه جمعیتی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان شعار راهپیمایی 13 آبان امسال را "غیرت انقلابی" عنوان کرد و گفت: مسابقات پیامکی "پاسخ من به ترامپ" و مسابقه عکس "سلفی من و 13 آبان یهویی" از ویگه برنامه‌هایی است که برای راهپیمایی روز 13 آبان در استان برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حضور و سخنرانی در مراسم محوری 13 آبان استان در زاهدان دعوت است اما احتمال دارد با توجه به تشکیل جلسه فوری در این مجمع در روز شنبه، این حضور میسر نشود.

وی در مورد تشکیل کلاس‌های دانشگاه در روز 13 آبان، بیان کرد: امسال مصوبه‌ای در جلسه هماهنگی با مدیران دستگاه‌های مختلف به تصویب رسانده‌ایم که کلاس‌های 2 ساعت اول جا به جا شوند تا دانشجویان بتوانند با خیال راحت در راهپیمایی حضور پیدا کنند.

صفدری خاطرنشان کرد: آمریکا در تمام مدت پس از انقلاب تلاش داشته به جمهوری اسلامی ایران صدمه بزند و اقدامات دولت این کشور در این زمینه همچنان در حال افزایش است و شرارت‌های استکبار جهانی هم اکنون به اوج خود رسیده است.

وی با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا، گفت: بر اساس گفته رهبر معظم انقلاب، سخنان ترامپ باعث شد تا چهره کریح آمریکا برای جهانیان آشکارتر شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark