کد مطلب: 56694
 
معاون هماهنگ ‌کننده نیروی زمینی سپاه:
امنیت با اسلحه به وجود نمی آید/ وجود آمادگی در سپاه برای کمک به دولت در محرومیت زدایی
معاون هماهنگ ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه پاسداران نگاه جامعی به موضوع امنیت دارد، امنیت با اسلحه به وجود نمی آید.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۷
 
به گزارش زاهدنیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی ‌اکبر پورجمشیدیان در برنامه فرمول یک که با اجرای علی ضیاء در محل مجتمع تفریحی لادیز زاهدان برگزار شد، افزود: سپاه پاسداران نگاه جامعی به موضوع امنیت دارد، امنیت با اسلحه به وجود نمی آید اگر به دنبال امنیت پایدار هستیم باید بدانیم که با اشتغالزایی، رفع محرومیت، بهبود بهداشت و سلامت مردم و غیره این مهم را می توانیم بدست آوریم.
وی ادامه داد: امنیتی که امروز در این منطقه حاکم بوده و با تمام وجود لمس می شود حاصل تلاش و مجاهدت چندین ساله است، روزهایی را قبل از سال 90 در این استان داشتیم که برای ایجاد امنیت در زاهدان پیشنهاد کندن خندق و زدن دیوار می دادند اما امروز با حضور نیروی زمینی سپاه و به برکت خون شهدا و همچنین دلیرمردان بومی که امنیت را به دست گرفتند شاهد برقراری امنیتی پایدار در منطقه هستیم و ناامنی های که گاها رخ می دهد در خود مرز است.
وی اضافه کرد: وقتی ناامنی در برخی از نقاط مرزی وجود دارد، باید انسداد مرز اتفاق افتد، این روال در کشورهای دیگر هم انجام می شود بر این اساس مرز سیستان و بلوچستان هم به لحاظ حساسیت هایی که دارد بخش هایی از آن مسدود شده و مردم هم باید بپذیرند که نمی توان مرز را آزاد و باز گذاشت تا هر ترددی در مرز صورت گیرد این ترددها باید کنترل و نظارت شود.
وی تاکید کرد: طرح ها و برنامه هایی برای استفاده از ظرفیت های مرز در سیستان و بلوچستان وجود دارد تا از آن به روشی درست و مناسب استفاده کرد و در این راستا مسئولان کشوری و استانی هم باید حساسیت بیشتری داشته باشند.
معاون هماهنگ ‌کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به حضور 10هزار نیروی شیعه و سنی در تامین امنیت مرزهای سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: سپاه آمادگی لازم برای کمک به دولت و سایر نهادها و دستگاه ها در جهت رفع محرومیت زدایی و مشکلات مردم گام را دارا می باشد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark