کد مطلب: 59844
 
رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش شکست و اعلام آتش‌بس یک‌طرفه شد
خالد القدومی اظهارکرد: رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش شکست و اعلام آتش‌بس یک‌طرفه شد که این نشان از عزت و توانمندی محور مقاومت دارد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۵
 
به گزارش زاهدنیوز،به نقل از هرمز؛ همایش نغمه های آزادی فلسطین با همکاری موسسه فرهنگی اجتماعی الاقصی برای حمایت از مردم سرزمین قدس شریف، با حضور نماینده جنبش حماس در ایران و دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده پیش از ظهر امروز در بندرعباس برگزار شد.

خالد القدومی، نماینده جنبش حماس در ایران در این همایش گفت: رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش شکست و اعلام آتش بس یک طرفه شد که این نشان از عزت و توانمندی محور مقاومت دارد.

خالد القدومی در همایش بازخوانی آرمان فلسطین در انقلاب اسلامی افزود: مقاومت تصمیم خود را گرفته و عزم خود را جذب کرده که تا زمان اشغالگری از پای ننشیند.

وی خطاب به ایرانیان تاکید کرد: خود را آماده کنید تا با یاری خداوند، به زودی به فلسطین سفر کنید و در کنار همدیگر نماز پیروزی را در مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان و معراجگاه نبی اکرم(ص) برگزار کنیم.
 نماینده جنبش حماس در ایران بیان داشت: مواضع جمهوری اسلامی ایران که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان شد،  مایه مباهات است که فرمودند پیروزی در راه است و از ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم.

القدومی همچنین خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطین اعلام کرده که اگر رژیم کودک کش صهیونیستی دوباره تجاوز داشته باشد با پاسخ محکم مقاومت مواجه خواهد شد.
وی اظهار داشت: مقاومت فلسطین نشان داد که آماده پشتیبانی و دفاع از مردم فلسطین و مسجد الاقصی است.

ملت ایران امروزه به نقطه ای رسیده که خود را مقتدر در خاورمیانه می‌داند

کمیلی، دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده نیز در این همایش عنوان کرد: ملت ایران امروزه به نقطه ای رسیده است که خود را مقتدر در خاورمیانه می‌داند و با ابرقدرت ها مقایسه می‌کند.

وی یادآور شد: دشمنان در همه زمینه ها دارند کار می‌کنند و در فضای مجازی کانال های زیادی برای نابودی مسلمانان راه انداخته اند.

کمیلی اظهار داشت: امیدوارم به حق خون شهدا به حاج قاسم بتوانیم اراده خود را در راه مبارزه با دشمنان قوی‌تر کنیم.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark