کد مطلب: 55910
 
۲۵ هزار خانوار زاهدانی امسال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان امسال ۲۵ هزار خانوار در سطح شهر زاهدان از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۵
 
 به گزارش زاهدنیوز به نقل از تسنیم، علی‌ اوسط‌هاشمی بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی در زمینه روند اشتراک‌پذیری گاز در شهر زاهدان که با حضور دستگاه‌های اجرایی متولی در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: تا پایان امسال 25 هزار خانوار در سطح شهر زاهدان از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی شرکت گاز استان تا پایان سال 97 باید 1300 تا 1400 کیلومتر لوله‌گذاری شبکه گاز شهری در زاهدان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکان برخورداری 8000 خانوار از نعمت گاز شهری در زاهدان وجود دارد که تاکنون یک هزار و 700 خانوار متقاضی ثبت‌نام کرده‌اند و با توجه به نزدیکی فصل سرما توصیه می‌شود دیگر خانوارها به سرعت جهت دریافت اشتراک گاز خود اقدام کنند.

محمدحسن طهرانی، مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار داشت: گاز مشترکانی که علمک مقابل منزل آنان نصب شده باشد پس از 48 ساعت وصل می‌شود و شهروندانی که علمک گاز آنان نصب شده می‌توانند با مراجعه به نظام مهندسی نسبت به گازکشی منازل خود اقدام کنند.

وی افزود: هزینه نصب کنتور و رگلاتور گاز برای هر واحد مسکونی در شهر زاهدان 2 میلیون و 110 هزار ریال است و علاوه بر آن فرآیند گازکشی داخل منازل بر عهده نظام مهندسی است که هزینه آن جدا محاسبه می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا سال 97 پیمان‌سپاری این شرکت در شهر زاهدان به اتمام برسد و تنها عملیات اجرایی آن در دست اقدام باشد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark