کد مطلب: 35930
 
موقع آن رسیده که آتش خشم ملت‌های مسلمان بر پیکر متزلزل رژیم منحوس صهیونیستی وارد شود
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در روز جهانی قدس و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی دعوت کرد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۵۶
موقع آن رسیده که آتش خشم ملت‌های مسلمان بر پیکر متزلزل رژیم منحوس صهیونیستی وارد شود
 
به گزارش زاهدانه ، "جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی" به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرده است.


متن این بیانیه به شرح ذیل است:

روز قدس، روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین در برابر تجاوز و ظلمی است که به صورت برنامه ریزی شده و سازمان یافته از سوی نظام استکباری غرب و ر‍ژیم غاصب و خونریز صهیونیستی در منطقه جریان دارد. ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام روح الله(قدس الله نفسه زکیه) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، موقعیتی منحصر به فرد برای نمایش قدرت و عظمت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام نفرت و برائت همیشگی از ظالمین جهان به ویژه رژیم جعلی، جنایتکار و منفور صهیونیستی برای تبلور حقانیت حق و حقیقت از سنن الهی است که خداوند تبارک و تعالی فرمود: "جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ اللباطِلُ اِنََّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً" و البته پر واضح است که این غلبه با یاری خداوند متعال همراه خواهد بود که فرمود:"اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم".
 
روز جهانی قدس، روز جهانی استقامت و ایستادگی، روز جهانی پایداری حق در برابر باطل و روز مقابله با زور و زر و تزویر است. جهان امروز بر خود می‌بالد که گروهی اگر چه به ظاهر اندک، اما با همتی بلند و استوار ندای پیروزی حق را سر می دهند و همه جهانیان را به بیداری فرا می‌خوانند. امروز جهان اسلام بیدار است و دشمن  بر خود می‌لرزد. امروز ابر قدرت ها از ندای بلند پیروزی، از بیداری مظلومان و مستضعفان و از تحقق پیروزی خون بر شمشیر به هراس افتاده‌اند. آری به فضل خدا و به همت والای رزمندگان و مجاهدان راه خدا سرنگونی آنان نزدیک است و چه زیبا فرمود: " ألیَس الصُبح بقریبٍ".
 
امسال در شرایطی جهان اسلام خود را مهیای برگزاری هرچه با شکوه تر روز جهانی قدس می‌کند که رژیم پلید و تا بن دندان مسلح صهیونیستی با حمایت و همراهی وقیحانه حامیان بین‌المللی خود به خصوص شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و هم چنین سکوت و چشم پوشی مدعیان به اصطلاح حقوق بشری! فجیع ترین جنایات ضد انسانی و وحشیانه را در سرزمین غزه با به خاک و خون کشیدن صدها زن و بچه  بی‌گناه و معصوم مرتکب می‌شوند. نمایش وحشتناک از نسل کشی و جنایت جنگی که  انعکاس و بازتاب بخشی از آن در رسانه‌ها، قلب هر انسانی را به درد می‌آورد. اکنون موقع آن رسیده که آتش خشم و اعلام نفرت و انزجار ملت‌های مسلمان و همه آزادی خواهان جهان در روز جهانی قدس با ضربه‌ای محکم تر و با صلابت تر از گذشته بر پیکر متزلزل و نیمه جان دول غربی و رژیم منحوس و نجس صهیونیستی وارد شود و بفهمند که مسلمانان جهان قدس شریف و ملت شجاع فلسطین و غزه را هرگز تنها نخواهند گذاشت.
 
با توجه به شرایط خونبار غزه و ضرورت هرچه بیشتر حمایت از زنان و کودکان مظلوم و رزمندگان غیور فلسطینی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات میهمانان ماه رحمت و ضیافت الهی و گرامی داشت روز جهانی قدس به منظور اعلام خشم و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، استکبار جهانی و سران روبه زوال برخی از کشورهای اسلامی منطقه، ضمن اعلام حضور خود در صفوف به هم فشرده امت مسلمان ایران از علمای اعلام، اساتید معظم، فضلا و طلاب، خانواده محترم و معزز شهدا، جانبازان، نخبگان و فرهیختگان دانشگاه‌ها، اقشار و اصناف مختلف، بسیجیان، کارکنان محترم دولت، عموم مردم فهیم و همیشه در صحنه و هم‌چنین آزادگان سراسر گیتی، دعوت می‌نماید تا ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(حفظه الله تعالی)، با حضوری گسترده و عزمی راسخ  در مراسم روز جهانی قدس، مراتب مخالفت خود را با زیاده خواهی ها و تجاوزات رژیم سفاک صهیونیستی در جنایت و حملات بی امان علیه مردم بی دفاع غزه و کشتار زنان و بچه‌های آنان و نیز هویت سازی جعلی برای قدس شریف و مسجد الاقصی، اعلام نمایند و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی از خود به یادگار گذارند.
 
امید است این مبارزه حق طلبانه و دفاع خداپسندانه از حرمت و شرف مظلومان فلسطین، مورد رضایت خداوند تبارک و تعالی قرار گرفته و به عنوان عمل صالح در پرونده اخروی همگی ما ثبت شود. انشاء الله. و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض ونجعلهم الائمه ونجعلهم الوارثین
 
انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark