کد مطلب: 55246
 
به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) انجام شد
تکریم از مادران و همسران شهدا در زاهدان+ تصاویر
همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها روز تکریم مادران و همسران شهدا؛ گردهمایی بزرگ مادران و همسران معظم شهدای زاهدان در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳
 
به گزارش زاهدانه،سالروز وفات حضرت ام البنین(س) این شیر زن صدر اسلام ؛ روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گذاری شده است. از همین رو به جهت تکریم مادران و همسران شهدا و به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و در راستای تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان مراسمی در گلزار شهدای شهرستان زاهدان برگزار شد.
گفتنی است این مراسم تکریم از مادرانی بود که به ندای پیر و مراد خود، حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و زینب گونه در حماسه هشت سال دفاع مقدس با تشویق همسران و فرزندان برومند خود آنها را برای حضور در جبهه ها آماده و آنها را تشویق می کردند. اگر ایثار و شهامت، شجاعت، صبر و استقامت این شیر زنان ایران زمین نبود، خدا می دانست چه بر سر نهال نو پای انقلاب می آمد، این دلاور زنان بودند که فرزندان جوان و نوجوان خود را برای خط مقدم جبهه آماده می کردند و برای دفاع از ولایت سینه سپر می کردند تا یک وجب از خاک مقدس این سرزمین در دست دشمن تا دندان مسلح نیفتد.
 
Share/Save/Bookmark