کد مطلب: 44578
 
نتایج روز نخست مسابقات ووشو غرب آسیا + تصاویر
ووشوکاران ایران در نخستین روز از سومین دوره مسابقات ووشوی غرب آسیا به پنج مدال طلا و دو نقره در تالو و شش پیروزی در ساندا دست یافتند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۸
 
به گزارش زاهدانه ، سومین دوره مسابقات ووشوی غرب آسیا در حالی از صبح امروز (دوشنبه) با حضور 84 ووشوکار از کشورهای ایران، ازبکستان، ترکمنستان، قزاقستان، سوریه، عراق، یمن، پاکستان، افغانستان و لبنان در سالن امام علی (ع) زاهدان آغاز شده است که تیم سیستان و بلوچستان نیز به نمایندگی از ایران در این رقابت‌ها شرکت دارد.

امروز و در بخش تالو، رضا خلف‌زاده در فرم‌های چیانگ شو و چانگ چوان، طاهر قاسمی در فرم‌های نان چوان و نن دائو و علی وطنخواه در فرم تای چی چوان موفق به کسب مدال طلا شدند. امیر محمدرضایی نیز در فرم‌های دائو شو و چانگ چوان به مدال نقره بسنده کرد. مدال طلای بخش دائو شو هم به بکباخ بیروف از ازبکستان رسید.

در بخش ساندای این مسابقات مهرداد جوشن‌پسند در وزن 56- کیلوگرم، ناصر شهرکی در وزن 60- کیلوگرم، محمدرضا ریگی در وزن 65- کیلوگرم، یعقوب قدرشناس در وزن 75- کیلوگرم، دانیال ریگی در وزن 80- کیلوگرم و اکبر سراوانی در وزن 85- کیلوگرم شش پیروزی ایران را مقابل حریفان کسب کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شدند. امیر سالاری هم در وزن 70- کیلوگرم با شکست برابر روسلان لدیروف از قراقستان از دور مسابقات حذف شد.

این پیکارها عصر فردا (سه‌شنبه) به پایان می‌رسد.
 
Share/Save/Bookmark