۱
کد مطلب: 47944
 
چرا مرگ بر آمریکا؟
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۱
 
به گزارش زاهدانه به نقل از مرجع وبلاگ های زاهدان، مردم سیستان و بلوچستان به پویش " چرا مرگ بر آمریکا پیوسته اند "
دست نوشته های این پویش به شرح ذیل می باشد.
چرا مرگ بر آمریکا؟
چرا مرگ بر آمریکا؟
چرا مرگ بر آمریکا؟
Share/Save/Bookmark
 


 
چرا مرگ بر آمریکا ؟

چرا مرگ بر آمریکا ؟ چون مرگ بر آمریکا نیاز زمانه ماست و فرمولی مطمئن و خطا ناپذیر است برای در هم کوبیدن سلطه گران جهانی ، افتخاری است برای مسلمانان و نجات ستم دیدگان و آزادیخواهان جهان از چنگال استعمار صهیونیست مسیحیان غاصب جهانی
چرا مرگ بر آمریکا ؟ چون خاطرات مردم ایران از آمریکا آزار دهنده است، چون ما آمریکا را متهم نمی کنیم بلکه این تاریخ است که آمریکا را متهم می کند،
چرا مرگ بر آمریکا ؟ چون مرگ بر امریکا اراده ای راسخ ، درایتی عمیق و بینش سیاسی آگاهانه و به دور از حب و بغض دنیوی می خواهد، باوری عمیق به عدالت خواهی و عشق به حریت و آزادگی می خواهد، عشق به خدا و میهن را همراه با پاکی و یک رنگی به حقیقت طلبی می طلبد، شور و شعور توحیدی و شور و شوق حسینی می خواهد، و عشقی والا به عدالت طلبی علی (ع) و لبیکی مخلصانه به امام حسین (ع) می خواهد.
چرا مرگ بر آمریکا ؟ چون مرگ بر امریکا فریاد و دعایی است که از آه دل مظلومان عالم به خصوص مردم مظلوم ایران در طول تاریخ برخاسته و بر می خیزد این شعار نماد نفرت از هر گونه جنایات بی شمار و زورگویی ها، چپاولگری ها و خود برتربینی های آمریکا بر مردم مظلوم ایران است و خاطرات دردناک آن هنوز هم برای مردم ایران آزار دهنده است، در حقیقت نفرت و بی اعتمادی مردم ایران به دولتمردان آمریکا عمیق تر و تاریخی تر از آن است که به سادگی و با لبخندهای دیپلماتیک قابل حل و فصل باشد.
چرا مرگ بر آمریکا ؟ چون شعار مرگ بر آمریکا سلاحی از دیانت و تدبیر است، چون حضرت امیر المومنین علی (علیه السلام) به شیعیانش یاد داد هرکس که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنانش بیدار میشود و مرگ بر آمریکا فرمان قائد و رهبر معظم ماست.
چرا مرگ بر آمریکا ؟ چون اگر سران کاخ سفید آمریکا و سران جهود رژیم صهیونیستی و کودک کش اسرائیل در روی زمین وجود نمی داشتند جهان خیلی زیباتر از این و جایی بهتر برای زندگی کردن بود و اینک مردم مسلمان ایران و رهروان راستین حسین بن علی علیهم السلام با اقتداری که هزار و چهارصد سال از داشتنش محروم بودند امریکا و اربابان صهیونیست شان را همراه با این آزادی و حقوق بشر و دموکراسی رذالت گونه و جنایت بارشان را به زباله دانی تاریخ می سپارند پس قرار ما همه با هم در روز سیزده آبان، مرگ بر آمریکا.
چرا مرگ بر آمریکا ؟ چون آزادی در آمریکا یعنی ازدواج مرد با مرد و یا زن با زن و دادن بچه به آنها از پرورشگاه برای بزرگ کردن یک بچه در خانه ای که دو زن و یا دو مرد همجنس باز به عنوان زن و شوهر در آن خانه زندگی میکنند و از بین بردن کانون خانواده که محل اصلی پرورش بشریت است،
چرا مرگ بر آمریکا ؟ چون آنها همجنس گرایی را ارزشی برای آزادی امروزی میدانند ولی داشتن حجاب برای زنان را عقب ماندگی و عملی تروریستی می دانند که باعث عقب افتادگی زن ها شده است و این همان دموکراسی شیطانی غرب لیبرال است.

ادامه مقاله در لینک زیر
http://bahmaneyar.blogfa.com/post-471.aspx (1710)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۸-۱۷ ۲۰:۳۹:۲۲