نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
برخی منابع رقم اختلاس در صندوق ذخیره را 16 هزار میلیارد اعلام کرده‌اند/ تلاش مسئولان صندوق ذخیره برای اعلام رقم حداقلی اختلاس
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳

برخی منابع رقم اختلاس در صندوق ذخیره را 16 هزار میلیارد اعلام کرده‌اند/ تلاش مسئولان صندوق ذخیره برای اعلام رقم حداقلی اختلاس

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: طبق گفته نمایندگان مجلس فرصت و اسناد کافی از سوی مسئولین صندوق ذخیره به هیئت تحقیق و تفحص مجلس داده نشده است؛ تلاش مسئولین این صندوق ارائه آمار حداقلی و اعلام یک رقم حداقلی برای اختلاس این صندوق است.

 
رشد قارچ گونه قرارهای طالع بینی در جنوب شرق/ فال پاسور و تاروت فقط 25 هزار تومان!+ عکس
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۰

رشد قارچ گونه قرارهای طالع بینی در جنوب شرق/ فال پاسور و تاروت فقط 25 هزار تومان!+ عکس

در سایه عدم نظارت مسئولین بر شبکه های مجازی بازار فروشگاه های اینترنتی در جنوب شرق همچنان داغ است و اینبار پای طالع بینان نیز از این فروشگاه ها سردر آورد.

 
فدا کردن زندگی برای لایک های مجازی/ سردی روابط خانوادگی دستاورد حضور در شبکه های اجتماعی
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

فدا کردن زندگی برای لایک های مجازی/ سردی روابط خانوادگی دستاورد حضور در شبکه های اجتماعی

تمام وقت همسرم صرف گذراندن در شبکه های اجتماعی و پرداختن به بازی های آنلاین شده بود به گونه ای که چهار سال زندگی مشترکمان را فدای لایک های مجازی کرد.

 
تبلیغ آشکار روحانی با پول بیت‌المال!+ سند
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۰

تبلیغ آشکار روحانی با پول بیت‌المال!+ سند

تبلیغ چهره حقیقی روحانی در حالی با پول بیت‌المال صورت می‌گیرد که بر اساس قانون هیچ نامزدی حق استفاده از بیت‌المال برای تبلیغات انتخاباتی را ندارد.

 
برجام و «هوو»هایش+کارتون
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۵

برجام و «هوو»هایش+کارتون

حسن روحانی روز گذشته پس از ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری کشور طی اظهاراتی گفت: «هَوو»های برجام نمی‌توانند سرپرست خوبی برای آن باشند!

 
تسلیت رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی جان باختن تعدادی از هموطنان در آذربایجان شرقی
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۴

تسلیت رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی جان باختن تعدادی از هموطنان در آذربایجان شرقی

خبر جان باختن تعدادی از هم وطنان عزیز در استان های آذربایجان موجب تأثر و تألم خاطر همگان شده است. اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه از تمام بسیجیان استانهای آذربایجان می خواهم از تمام ظرفیت های بسیج در این استانها برای کاهش آلام مردم استفاده نمایند.

 
تعداد داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری به ۱۳۶۱ نفر رسید/بعد از ساعت ۱۸ زمان ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۵

تعداد داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری به ۱۳۶۱ نفر رسید/بعد از ساعت ۱۸ زمان ثبت‌نام تمدید نمی‌شود

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تعداد داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری تا ساعت ۱۴ امروز به ۱۳۶۱ نفر رسید.

 
پرسپولیس قهرمان لیگ شانزدهم شد/ سقوط ماشین‌سازی به لیگ دسته اول
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۰

پرسپولیس قهرمان لیگ شانزدهم شد/ سقوط ماشین‌سازی به لیگ دسته اول

تیم فوتبال پرسپولیس که در هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود پس از هشت فصل توانست این عنوان را تکرار کند و دوباره قهرمان شود.

 
شارژ حساب اقشار ضعیف جامعه با چاشنی اجرای قانون!
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۰

شارژ حساب اقشار ضعیف جامعه با چاشنی اجرای قانون!

وی که به اعتقاد همفکران و حامیانش بزرگ‌ترین رقیبش کارنامه ضعیفش به‌خصوص درزمینهٔ اقتصاد است، برای جمع‌آوری آرای اقشار ضعیف جامعه که درواقع بزرگ‌ترین ضربه را در دولت وی متحمل شدند، حساب ویژه‌ای بازکرده است.

 
قول‌های 100 روزه‌ای که پس از 1400 روز محقق نشد
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۵

قول‌های 100 روزه‌ای که پس از 1400 روز محقق نشد

عضو سابق کمسیون امنیت ملی مجلس گفت: قول‌های 100 روزه دولت پس از 1400 روز محقق نشد و می‌گویند ما چنین قولی به مردم نداده‌ایم.

 
آیا اصلاح طلبان دقیقه 90 از روحانی عبور می کنند؟!
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۵

آیا اصلاح طلبان دقیقه 90 از روحانی عبور می کنند؟!

گرچه اصلاح طلبان می کوشند که دست کم بخش های اصلی آن ها در حمایت از روحانی یکصدا باشند، اما همچنان در این اردوگاهِ سیاسی، یک نوع سردرگمی آشکار وجود دارد.

 
وظیفه فوری مسئولان کمک به آسیب دیدگان سیل‌زده است
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۱۸

وظیفه فوری مسئولان کمک به آسیب دیدگان سیل‌زده است

حضرت ایت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی ضمن تسلیت حادثه مصیبت‌بار سیل در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی تأکید کردند: وظیفه فوری مسئولان ذیربط، کمک به آسیب دیدگان و کاستن از رنج و اندوه آنان است.

 
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

کاسبی سودجویان از تماس صوتی تلگرام

با فعال شدن تماس صوتی تلگرام کلاهبرداران و سودجویان نیز دست به کار شده اند.

 
آب روی آتش خانواده همسر بریزید!
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۲

آب روی آتش خانواده همسر بریزید!

در بیشتر موارد مادر شوهر نقش بسزایی در روابط عروس خانواده با دیگر اعضا دارد.

 
مادر بمب‌های آمریکا قوی‌تر است یا پدر بمب‌های روسیه؟ + تصاویر
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵

مادر بمب‌های آمریکا قوی‌تر است یا پدر بمب‌های روسیه؟ + تصاویر

ارتش آمریکا روز گذشته از بمبی علیه داعش استفاده کرد که مدعی است بزرگترین بمب غیراتمی جهان است.

 
دایی: علی کریمی از روی کینه در مورد من حرف می زند/ دست کم جرات عذرخواهی داشتم
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰

دایی: علی کریمی از روی کینه در مورد من حرف می زند/ دست کم جرات عذرخواهی داشتم

سرمربی تیم نفت تهران گفت: علی کریمی از روی کینه های قدیمی در مورد من حرف می زند اما دست کم جرات داشتم برای جذب سپانوویچ از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کنم.

 
گلچینی از خواص ویتامین B/ از کجا بفهمیم کمبود ویتامین B داریم؟
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰

گلچینی از خواص ویتامین B/ از کجا بفهمیم کمبود ویتامین B داریم؟

برخی از بیماری‌ها که در کتب تاریخی به عنوان داستان‌های ترسناک خوانده می‌شوند به علت رعایت نکردن رژیم غذایی سرشار از انواع ویتامین و مواد مغذی به وجود می آید.

 
وصیت شهید مدافع حرم عراقی: شهادتی می‌خواهم که در آن بدنم تکه تکه شود
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰

وصیت شهید مدافع حرم عراقی: شهادتی می‌خواهم که در آن بدنم تکه تکه شود

شهید مقداد عزیز رحیم در وصیتش می‌نویسد:خدایا از تو می‌خواهم تا شهادت را روزی من قرار دهی، شهادتی که در آن بدنم تکه تکه شود و سر از تنم جدا شود و...

 
به این گناهان نزدیک نشوید
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰

به این گناهان نزدیک نشوید

در دو مورد از سوره مبارکه «انعام» خداوند با تعبیر «لاتَقْرَبُوا» به انسان‌ها نسبت به نزدیک شدن به برخی گناهان هشدار داده است.

 
افزایش بی رویه مصرف بنزین در کشور ادامه دارد/ ماجرای خودروهایی که بدون برنامه ریزی سوخت می خورند!
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷

افزایش بی رویه مصرف بنزین در کشور ادامه دارد/ ماجرای خودروهایی که بدون برنامه ریزی سوخت می خورند!

بر اساس آمار منتشر شده در رسانه ها میان تولید و ضریب مصرف بنزین،فاصله ای 15 میلیون لیتری وجود دارد که این عدد و رقم،ضرورت کنترل مصرف و بهینه سازی سوخت را بیش از پیش ضروری می سازد.