
مهدی تاج در بیمارستان بستری شد
5 شهريور 1393 ساعت 9:18
رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال شب گذشته بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.
به گزارش زاهدانه ، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران شب گذشته در جلسه با مسئولان سازمان نظام وظیفه دچارعارضه قلبی شد و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.
وی هماکنون برای بررسیهای لازم در بخش c.c.u بیمارستان امام سجاد(ع) بستری است.
پزشکان معالج منتظر نتایج آزمایشهای او هستند، اما گفته میشود که حال عمومی وی مساعد است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 37419
آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcdno0s.yt05f6a22y.html