
12 بازیکن دیگر به دلیل مشکل نظام وظیفه با مشکل حضور در لیگ مواجه شدند
25 شهريور 1393 ساعت 8:03
12 بازیکن دیگر لیگ برتر با مشکل خدمت سربازی مواجه شدند.
به گزارش زاهدانه ، امروز جلسهای بین مهدی تاج رئیس سازمان لیگ با سردار کریمی جانشین فرمانده حوزه نظام وظیفه برگزار شده و در این جلسه سرهنگ علیدوست هم حضور داشته است. ظاهرا در این جلسه اختلاف نظرهایی بین سازمان لیگ و سازمان نظام وظیفه برای برخورد با بازیکنان متخلف کارت معافیت سربازی به وجود آمده است.
به گزارش فارس، طبق شنیدهها 12 بازیکن دیگر با مشکل خدمت سربازی مواجه شدند و ممکن است از ادامه حضور آنها در لیگ برتر جلوگیری به عمل آید.
گفته می شود برخی از بازیکنان این فهرست مشهور هستند.
مصطفی شهبازی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با تائید این خبر گفت: هنوز فهرستی به دست من نرسیده است اما اگر فهرست بازیکنان به دستم برسد با باشگاههای آنها تماس میگیرم و اجازه حضور آنها در لیگ برتر داده نخواهد شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 37979
آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdceoo8x.jh8ffi9bbj.html