شهدا هویت ملی هستند؛

گرامیداشت شهدای عرصه هویت ملی سیستان و بلوچستان

3 ارديبهشت 1403 ساعت 9:27

روز گذشته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان به همراه مدیرکل ثبت‌احوال استان، فرماندار و معاون استاندار با حضور در گلزار شهدای زاهدان به مقام شامخ شهدا خصوصاً شهدای عرصه هویت ملی استان ادای احترام کردند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز» مجتبی میرحسینی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و انتقال آن به نسل‌های آینده بیان کرد: تجلیل از شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها و هم چنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است.

علی رحمتی، مدیرکل ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از مقام شهیدان به‌ویژه شهدای دفاع از مرزهای هویتی و تابعیتی عنوان کرد و در ادامه افزود: از وظایف اصلی اداره ثبت و احوال، حفظ و حراست از اسناد هویتی است که تا پای جان از آن دفاع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم بیگانگان به هویت و تابعیت ایرانی دست پیدا کنند.

شهید ارجمندی ۱۸ بهمن‌ماه سال ۸۳ به ضرب گلوله اشرار مسلح هنگام خروج از محل کار مجروح شد و در یکم اردیبهشت سال ۸۴ به شهادت رسید، شهید محمدرضا صیادی ۴ اردیبهشت سال ۹۳ توسط اشرار مسلح در شهرستان سرباز و در محل کارش به شهادت رسید.

انتهای خبر/


کد مطلب: 63215

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcgnx93.ak9wq4prra.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir