
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد:
کشف ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در زابل
5 تير 1405 ساعت 17:13
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس شهرستان زابل در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده های نفتی، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه کاميون کشنده حامل سوخت قاچاق شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز» به نقل از خبرگزاری پلیس سیستان و بلوچستان، سردار علیرضا دلیری بیان کرد: مأموران پلیس شهرستان زابل در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و فرآوردههای نفتی، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت قاچاق شدند. وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این کامیون کشنده مقدار ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآوردههای نفتی از نوع بنزین به ارزش ۲۵ میلیارد ریال را کشف کردند. جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و راننده متخلف نیز دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد. انتهای خبر/
کد مطلب: 67851
آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcgq793.ak9un4prra.html