مضرات چای سبز

11 آذر 1391 ساعت 11:48


زاهدانه:محققان دریافتند؛ مصرف چای سبز به کبد آسیب رسانده و مانع جذب اسید فولیک می شود. به گزارش زاهدانه،به نقل از خبرگزاری ecobyt.ru؛ محققان آمریکایی و اسپانیایی در تحقیق بر روی اثرات زیانبار چای سبز بر روی کبد و به طور کلی بدن را در طولانی مدت، شناسایی کردند. این محققان موفق به کشف خاصیت غیر معمول چای سبز شدند که مانع از جذب اسید فولیک در بدن می شود. همچنین؛ با مصرف تنها دو یا سه فنجان چای سبز در روز، ممکن است اختلال ساختاری و عملکردی در کبد ایجاد شود. محققان دانشگاه دولتی واقع در ایالت نیوجرسی ، به تاثیر منفی چای سبز بر پالایش سلولهای کبدی پی بردند. همچنین؛ آنها دریافتند، در صورتیکه چای سبز به طور مرتب مصرف شود، در بدن تعداد پلی فنول هایی که تاثیر منفی بر کبد در سطح سلولی می گذارد، افزایش می یابد که می تواند منجر به اختلال کامل در عملکرد این عضو شود. مصرف دست کم دو فنجان چای سبز در روز می تواند باعث تهدید و تخریب کبد شود. محققان توصیه می کنند؛ بر روی استفاده مداوم از این نوشیدنی در رژیم غذایی خود تامل کنید. منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 7948

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcj.xeafuqehosfzu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir